رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه:
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه، گفت: بر اساس نظرسنجی‌های متعدد میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری روند صعودی و امیدوارکننده دارد.
کد خبر: ۱۱۷۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸ 24 June 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری، علی شعبانی در نشست هم‌افزایی رسانه‌های استانی با مدیران و مسئولان ستادهای نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به گرم شدن لحظه به لحظه تنور انتخابات، اظهار داشت: با توجه به تایید صلاحیت 6 کاندیدا از طیف‌های مختلف، در حال حاضر شاهد یک فضای رقابتی خوب در سطح جامعه هستیم.

وی افزود: بر اساس نظرسنجی‌های متعدد میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری روند صعودی و امیدوارکننده دارد و با توجه به شواهد پیش‌بینی می‌شود هفته داغی پیش رو داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به دیدگاه و نظرات مختلف 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: نگاه هر 6 کاندیدا با هم متفاوت است، اما آن چه مهم است این است که هر 6 کاندیدا گفتمان درون انقلابی دارند و هر کدام از آنها که با رأی مردم موفق به تشکیل دولت شود، عملا دولت جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهد؛ بنابراین هر رأی در این انتخابات به هر کاندیدا، عملا رأی به جمهوری اسلامی است و در همین راستا نیاز است که مشارکت بیش از پیش افزایش یابد.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به وضعیت جهان و منطقه، بیان کرد: ایران در حال تبدیل شدن به یک هژمونی و ابرقدرت است و در همین راستا مشارکت بالا می‌تواند این روند را تسریع کرده و جایگاه ایران را بیش از پیش در معادلات جهانی بالا برد.

شعبانی عنوان کرد: انتخابات دو پیام مهم دارد؛ یک پیام امیدوارکننده برای دوستان و یک پیام ناامیدکننده برای دشمنان و در همین راستا باید بدانیم کارکرد انتخابات علاوه بر جنبه داخلی، کارکرد بین‌المللی هم دارد و پیام اقتدارآفرینی ایران به تمام کشورهای جهان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز چشم جهان به انتخابات ایران است و این مهم است که چه پیامی به جهان صادر می‌کنیم، وقتی در شهادت رئیس‌ جمهور برخی کشورها عزای عمومی اعلام می‌کنند، یعنی در ائتلاف با شما هستند و نیاز است که به این دوستان پیام امیدوارکننده صادر شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند که مشارکت بر انتخاب فرد ارجحیت دارد، زیرا هر رأی فارغ از هر کاندیدایی، رأی به جمهوری اسلامی است، لذا انتظار ما از کاندیداها، هواداران آنها، ستادهای این عزیزان و رسانه‌ها این است که تلاش خود را برای افزایش مشارکت در این انتخابات به‌کار گیرند.

شعبانی با تأکید بر لزوم به‌کارگیری ظرفیت رسانه‌ها جهت افزایش مشارکت، گفت: امروز اهمیت رسانه‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست و اگر در گذشته استفاده از رسانه تنها یک مزیت و بعدها یک نیاز بود، امروزه با وجود فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رسانه به همه چیز زندگی ما تبدیل شده و عملا انسان در محاصره رسانه قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت بسیاری افراد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، بیان کرد: امروز با ایجاد این ظرفیت‌ها عملا هر فرد یک رسانه در اختیار دارد و همین رسانه‌های خرد امروزه اثرگذاری بیشتری در جامعه دارند.

معاون استاندار کرمانشاه، افزود: در همین راستا نیاز است که از ظرفیت تمامی رسانه‌ها برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده شود و از ستادهای کاندیداها در استان می‌خواهیم که این ارتباط را تقویت کرد و از طرفی هم رسانه‌ها ظرفیت‌های خود را به ستادها معرفی کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه  با استقبال از برپای هرگونه تریبون آزاد، عنوان کرد: قبل از برپایی جهت انجام هماهنگی و تأمین امنیت مراسم، افراد باید مجوز کسب کرده و سپس اقدام به برپایی تریبون آزاد کنند.

شعبانی بیان کرد: با حضور و مشارکت بالای مردم فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که زمینه تعالی ایران را فراهم کرده و حرکت در مسیر اقتدار ملت و کشور را تسریع کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار