برگزاری جشن تکلیف برای ۳۳۰ دختر مکلف مازندران در قالب طرح «دختران ماه»

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: در طرح «دختران ماه» امسال و در دهه کرامت، جشن تکلیف این دختران در گروه‌های ۵۰ نفره و تجمیع ۵ شهرستان همجوار به میزبانی یکی از شهرستان‌ها با حضور خادمیان رضوی، خیرین، حامیان، مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳ 24 June 2024

به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل آرامجان بیان داشت: طرح «دختران ماه» یکی از برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی برای دختران در آستانه سن تکلیف این نهاد به شمار می‌آیدکه با همکاری آستان قدس رضوی در ایام الله دهه فجر و اعیاد شعبانیه سال گذشته در قالب طرح مفتاح‌الجنه فرهنگی و با حضور خادمیاران رضوی در منزل دختران در آستانه سن تکلیف و اهدا بسته عبادت شامل؛ کیف، چادر نماز، سجاده، مهر و تسبیح انجام شد.

 

برگزاری جشن تکلیف برای ۳۳۰ دختر مکلف مازندران در قالب طرح «دختران ماه»  

وی افزود: در ادامه این طرح امسال و در دهه کرامت، جشن تکلیف این دختران در گروه‌های ۵۰ نفره و تجمیع ۵ شهرستان همجوار به میزبانی یکی از شهرستان‌ها با حضور خادمیان رضوی، خیرین، حامیان، مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، ۱۶۰۴۲ دانش‌آموز در مازندران تحت حمایت هستند و از این تعداد ۱۳۱۳ نفر در پایه سوم در حال تحصیل می‌باشند گفت: هر ساله برای دختران مکلف تحت حمایت این نهاد جشن تکلیف برگزار می شود و آنها از آموزش‌های نماز، احکام و مسائل شرعی و... بهره‌مند می‌گردند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار