استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: امکان تمدید انتخابات وجود دارد، اما بهتر است مردم در ساعات ابتدایی آراء خود را به صندوق‌ها بیندازند.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳ 28 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی پیش از ظهر امروز جمعه (هشتم تیرماه) با حضور در مسجد جامع شهر کرمانشاه، پس از انداختن رای خود در صندوق، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت این دوره انتخابات، اظهار کرد: کشور در شرایط حساسی قرار دارد و امید است در این دوره انتخابات مردم با حضور آگاهانه خود رقابتی پرشور را رقم بزند.

وی با اشاره به آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افزود: در این دوره یک هزار و ۶۳۶ صندوق رای آماده جمع آوری آرای مردم در سطح استان هستند.

به گفته استاندار کرمانشاه، در این دوره ۳۲ هزار نفر مجری برگزاری انتخابات هستند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم حضور به موقع مردم در پای صندوق‌های رای، تصریح کرد: رای گیری بر اساس قانون تا ساعت ۱۸ ادامه داشته و امکان تمدید آن نیز وجود دارد، اما توصیه می‌شود مردم در ساعات اولیه رای خود را به صندوق بیندازند.

صحرایی گفت: بر اساس تجارب گذشته ازدحام جمعیت در ساعات پایانی انتخابات بیشتر می‌شود، در نتیجه برای اینکه مردم معطل نشوند، بهتر است در همین ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کرده و رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی با اشاره به خدمات دولت شهید رئیسی گفت: انتظار داریم در این دوره هم مردم رئیس جمهوری صادق و خدوم را انتخاب کنند که بتواند مسیر خدمتگزاری و تعالی و پیشرفت کشور را ادامه دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار