رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در کرمانشاه:
رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در کرمانشاه گفت: در روزهای کنونی وظیفه ما برای پیروزی ایجاد اتحاد و همدلی است.
کد خبر: ۱۱۷۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴ 30 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، جلسه هماهنگی حامیان سعید جلیلی شامگاه روز گذشته شنبه (۹ تیرماه) با حضور نمایندگان ستادهای انتخاباتی علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف در استان کرمانشاه در گلزار شهدا کرمانشاه برگزار شد.

عبدالرحیم بنکدار رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان کرمانشاه در این جلسه ضمن تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه همه در جبهه انقلاب، اظهار کرد: باید شاکر نعمت انتخاب و حضور مردم باشیم و شکرگزاری عملی آن به‌کارگیری تمام تلاش و ظرفیت‌ها برای به‌دست‌آوردن نتیجه نهایی در جمعه آینده است.

وی افزود: چند روز آینده فرصت طلایی است، ما برنامه‌های مختلفی از جمله تجمع حامیان سعید جلیلی، اعزام سخنور و روحانی به روستاها وتشکیل میز خطابه‌هایی آزاد را خواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در کرمانشاه تصریح کرد: در این زمینه وظیفه همه ما حفظ همدلی، تلاش و کوشش، ارتباط صمیمانه و برادری است.

بنکدار اضافه کرد: در واقع همه ما برای انقلاب کار می‌کنیم. هم محمدباقر قالیباف و هم سعید جلیلی هر دو از ارکان نظام هستند، همه تلاش ما وابسته به این چند روز باقیمانده است، از همه دلسوزان انقلاب تقاضا دارم هر کس هرآنچه در توان دارند، به کار بندند.

لزوم تببین حقایق کنونی برای مردم

علیرضا دودمان تیپی رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان کرمانشاه نیز در ادامه، اظهار‌ کرد: امروز دشمنان این انقلاب در تمام دنیا و با تمام توان خود تلاش در مأیوس کردن مردم دارند، ولی فتح و پیروزی برای ملت ایران است.

وی افزود: همه جبهه انقلاب باید همه پای‌کار باشند، ما با هم هیچ تفاوتی نداریم؛ ما باید با مردم صحبت کنیم و حقایق را روشن سازیم ولی توهین نکنيم.

رئیس ستاد زاکانی در کرمانشاه تصریح کرد: باید برای مردم تبیین کنیم که چه کسی ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی است.

گفتنی است، در این جلسه نمایندگان ستادهای علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف در استان کرمانشاه، بر همبستگی و به‌کارگیری تمام تلاش خود برای پیروزی جبهه انقلاب و سعید جلیلی خواهند تأکید کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار