فرمانده انتظامی کرمانشاه:

امنیت در همه شعب اخذ رای برقرار بود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بيان اينکه پليس با همه توان در حال برقراری امنيت است گفت: صندوق های اخذ رای و حراست از آراء مردم برای همکاران پرتلاش ما در مجموعه انتظامی از جان هم عزيزتر و مهمتر است.
کد خبر: ۱۱۷۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹ 06 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه مهدی حاجيان امروز شانزدهم تیرماه در حاشيه بازديد از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای انتخابات مرحله دوم رياست جمهوری بيش از ۸ هزار نيروی پليس به کار گرفته شده است.

وی با بيان اينکه از اين تعداد ۶ هزار نيروی پليس به صورت مستقيم وظيفه تامين امنيت انتخابات را برعهده دارند، افزود: همه آن ها در حال انجام وظيفه هستند و مردم نيز از حضور آن ها بسيار راضی و خرسندند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شهادت دو نيروی پليس و مرزبانی در انتخابات هفته گذشته که مرحله اول رياست جمهوری برگزار شد تصریح کرد: اين ۲ همکار عزيز برای حفظ آراء مردم جان شيرين خود را فدا کردند تا به همگان ثابت شود پليس به معنای واقعی کلمه مرد روزهای سخت و حافظ آراء مردم است.

حاجیان همچنين از مشارکت بسيار خوب مردم کرمانشاه در مرحله دوم انتخابات نيز قدردانی کرد و گفت: امروز به فضل الهی شاهد خلق حماسه بزرگی هستيم و امید است شخصی که اصلح‌تر است به عنوان رئيس جمهور کشورمان انتخاب شود.

وی عنوان کرد: بدون ترديد هر چقدر مشارکت در انتخابات بيشتر باشد رئيس جمهور منتخب با دلگرمی بيشتری مي تواند زمام امور را به دست گرفته و کار خود را به عنوان نهمين رئيس جمهور آغاز کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پايان خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی تا پايان شمارش آراء در شعب اخذ رای حضور داشتند و اجازه ندادند که هيچ خطری متوجه صندوق های حاوی آرا مردم شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار