لزوم آسیب‌شناسی عزاداری محرم در جامعه

معاون دانشگاه پیام نور آمل گفت: باید در زمینه عزاداری امام حسین(ع) در ماه محرم آسیب‌شناسی لازم انجام شود.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 26 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان آمل، بابک گل‌زاده صبح امروز در نشست ساماندهی امور جوانان در این شهرستان، اظهار کرد: باید ارتباط صنعت و دانشگاه برای اعلام نیاز به فارغ‌التحصیلان مختلف و جذب گرایش‌های دانشگاهی ایجاد شود.
وی افزود: با ارتباط قوی بین دانشگاه و صنعت می‌توان کشوری پیشرفته و مطلوب را مشاهده کرد که در آن عدم اشتغال و بیکاری در نرخ پائین قرار می‌گیرد.
گل‌زاده با اشاره به اینکه امروزه صنایع در کشورمان از لحاظ تکنولوژی ضعیف هستند، تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم برای فراهم کردن تکنولوژی جدید پایین است.
معاون دانشگاه پیام نور آمل با بیان اینکه نباید روح امید به آینده در جوانان و دانشجویان از بین برود، گفت: بسیاری از اساتید دانشگاه با مدارج عالی دانشگاهی به‌طور رسمی شاغل نیستند.
این مسئول با اشاره به اینکه مرکز فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌ها باید بهتر از گذشته در زمینه ورود به رشته‌های تخصصی و آموزش آن اقدام کنند، بیان کرد: در بحث آموزش بخش‌های مختلف کشاورزی مشکل وجود دارد، هر چند تا زمانیکه از بحث فرهنگی و سنتی در این بخش رهایی پیدا نکنیم، نمی‌توانیم پیشرفت را مشاهده کنیم.
گل‌زاده با اشاره به اینکه امروزه یکی دیگر از مشکلات در امور جوانان بحث فرهنگی است، گفت: با مشاهده مراسم عزاداری عاشورای حسینی می‌توان به مشکلات فرهنگی پی برد.
وی افزود: باید در زمینه عزاداری امام حسین (ع) در ماه محرم آسیب‌شناسی لازم انجام شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار