مراسم بزرگداشت یوم الله ١٧ شهریور در حرم

مراسم بزرگداشت یوم الله ١٧ شهریور در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه (س) و با حضور اقشار مختلف مردم قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹ 08 September 2024

به گزارش تابناک قم، مراسم بزرگداشت شهدای قیام ۱۷ شهریور شامگاه شنبه با حضور اقشار مختلف مردم قم در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) و از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا نیز حضور داشتند یاد و خاطره شهدای واقعه ۱۷ شهریور میدان ژاله تهران گرامی داشته شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد سعیدی آریا از اساتید حوزه علمیه قم در این مراسم در سخنانی بیان کرد: حادثه ۱۷ شهریور ماه سال ۵۷ سبب شد تا پیروزی انقلاب اسلامی سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی بیان کرد: خون پاک شهدای ۱۷ شهریور موجب شد تا ۵ ماه بعد نهضت امام راحل و انقلاب اسلامی به پیروزی نهایی برسد.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کردند با جنگ رسانه‌ای ملت را از ادامه مسیر نهضت و نسبت به انقلاب اسلامی ناامید کنند.

وی ادامه داد: دشمنان همواره به دنبال القا کردن این موضوع بودند که انقلاب اسلامی مدت زیادی دوام نخواهد یافت و سقوط می‌کند.

حجت الاسلام سعیدی آریا گفت: استقامت و ایستادگی ملت و رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری سبب شد تا انقلاب اسلامی به مسیر پیشرفت خود با وجود همه توطئه‌های دشمنان تا به امروز ادامه دهد و نقشه‌های دشمنان را خنثی کند و امروز همگان باید قدردان جمهوری اسلامی باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار