شکست تیم والیبال کویت در برابر قزاقستان

پاولودار قزاقستان توانست در یک دیدار هیجان انگیز برابر اسپورتینگ کلاب کویت به پیروزی برسد و نخستین امتیاز این دوره از مسابقات را برای خود ثبت کند.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱ 08 September 2024

 تیم‌های والیبال اسپورتینگ کلاب کویت و پاولودار قزاقستان امروز از ساعت 11 صبح در نخستین مسابقه رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا 2024 که به میزبانی شهداب یزد در حال برگزاری است، برابر هم قرار گرفتند.

این رقابت که با کمی وقفه همراه بود شروعی جنجالی و جذاب برای این دوره از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا لقب گرفت و رقابتی حساس، نزدیک و نفس‌گیر بین دو تیم انجام شد.

در ست نخست این مسابقه بازیکنان دو تیم با انگیزه بسیار خوبی برابر هم قرار گرفتند و امتیازات نیز به همدیگر نزدیک بود به همین دلیل تشخیص پیروز این وقت از بازی بسیار سخت بود.

اما در نهایت این پاولودار بود که توانست با نتیجه 28 بر 26 برابر نماینده کویت به پیروزی برسد و امتیازات این ست را برای خود ثبت کند.

در ست دوم دیدار هم همچنان رقابت بسیار سخت و نفس‌گیری در بین بازیکنان دو تیم وجود داشت و دوباره پاولودار بود که توانست به کسب امتیاز این وقت بازی کند تا امید به پیروزی این تیم افزایش پیدا کند.

سومین وقت بازی اما با حساسیت بسیار بالایی دنبال شد به گونه ای که از ابتدای این ست تمام امتیازات به صورت برابر به جلو حرکت می‌کرد و هیچ یک از تیم‌ها ذره‌ای در برابر حریف خود کوتاه نمی‌آمدند و همین به جذابیت این وقت از بازی افزوده بود.

عملکرد بسیار خوب اسپورتینگ کلاب کویت در این وقت از بازی، سبب شد که نتیجه این ست 25 بر 23 به سود نماینده کویت شود اما باز هم زور بازیکنان کویت به پاولودار قزاقستان در ست چهارم نرسید و با برتری 25 بر 23 پاولودار در وقت چهارم، این دیدار سه بر یک به سود نماینده قزاقستان به پایان رسید.

با وجودی که در این دیدار تماشاگران کمی حضور داشتند اما شور و حرارت مسابقه سبب شده بود که مسابقه بسیار گرم و هیجان انگیز باشد و به این صورت مسابقات یزد با یک دیدار بسیار جذاب به صورت رسمی آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار