استاندار: رفع مسائل و چالش‌های استان اصفهان‌ مختص دولت سیزدهم یا چهاردهم نیست

استاندار اصفهان گفت: رفع مسائل و چالش‌های استان از جمله خشکی زاینده رود، آلودگی هوا، فرونشست زمین و ... مختص دولت سیزدهم یا چهاردهم نیست بلکه همه بایستی درصدد رفع مشکلات برآییم.
کد خبر: ۱۱۸۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ 12 September 2024

به گزارش «تابناک اصفهان» به نقل از ایسنا، سیدرضا مرتضوی در گردهمایی فرمانداران، ضمن تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع)، اظهار کرد: دولت چهاردهم استقرار پیدا کرده و جریان جدیدی در کشور شکل گرفته است.

وی ادامه داد: در این ایام تلاش کردیم امور استان همچنان باصلابت و جدیت گذشته دنبال شود و حتی کوچک‌ترین خللی به روند خدمت‌رسانی در استان وارد نشود.

استاندار اصفهان بیان کرد: در جلساتی که اخیرا با وزرا و معاونین رئیس جمهور داشتم مسائل مهم استان را طرح کردم و در بسیاری از امور دلیل تصمیمات اخذ شده در این دوره مدیریتی را نیز همراه با ابعاد مختلف هر موضوع تشریح کردم. این توضیحات باعث شد تا اگر اطلاعات غلطی از استان در اختیار دولت جدید قرار گرفته است برطرف شود.

وی تأکید کرد: رفع مسائل و چالش‌های استان از جمله خشکی زاینده رود، آلودگی هوا، فرونشست زمین و ... مختص دولت سیزدهم یا چهاردهم نیست، بلکه همه باید با وفاق درصدد رفع مشکلات برآییم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در مسائل و پروژه‌های آب استان نیز بعضاً گذاره‌هایی برای دولت چهاردهم مطرح شده که با واقعیت‌ها فاصله دارد.

وی ادامه داد: حتی در ایام اخیر با یکی از مدیران تصمیم ساز ملی جلسه‌ای را داشتم که در ساعات پایانی جلسه عنوان کردند که به ایشان اینگونه گزارش شده که پروژه‌های تأمین آب استان در حد نوشتار کاغذ است و پس از مشاهده گزارش‌های تصویری و ویدیویی مختلف اکنون متوجه شدند که پروژه‌ها نه تنها در مراحل اجرایی قرار دارد، بلکه به روز‌های پایانی و ثمردهی رسیده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه وظیفه ما است که با معرفی و مستندسازی صحیح، اقدامات و خدمات انجام شده را تبیین کنیم، گفت: اگر تبیین اقدامات به خوبی اتفاق نیفتد، منابع کشور برای انجام دوباره برخی امور تلف و مشکلات مردم چندین برابر می‌شود، از این رو همانگونه که برای اتمام پروژه‌ها در دولت سیزدهم به اینکه پروژه در چه دولتی آغاز شده توجه نکردیم و تنها هدف را اتمام پروژه‌های نیمه تمام و خدمت به مردم دانستیم، اکنون نیز امیدواریم همین روند ادامه یابد.

 مرتضوی افزود: سلوک رئیس‌جمهور شهید این بود که پروژه‌های معطل مانده را به نتیجه برسانیم و تا حد ممکن از آغاز پروژه جدید پرهیز کنیم.

وی ضمن اشاره به بهره‌برداری از بیمارستان ۳۲ تختخوابی ورزنه در ایام اخیر، گفت: کلنگ این بیمارستان در دولت اول آقای احمدی‌نژاد زمین خورده بود، اما نهایتاً در دولت سیزدهم به نتیجه رسید، زیرا هدف اتمام طرح‌های نیمه تمام و خدمت‌رسانی همه‌جانبه به مردم بود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شهید در انجام مأموریت‌ها و وظایف قائل به حزب، جریان و گروه‌های سیاسی نبودند و تلاش خود را صرفاً با هدف توسعه کشور و خدمت به مردم پیش بردند.

 مرتضوی افزود: در استان اصفهان تلاش کردیم نگاه صرف به یک جریان و گروه سیاسی نداشته باشیم و صرفاً کارآمدی، تعهد و تخصص را برای انتخاب فرمانداران و مدیران مد نظر قرار دهیم.

وی اظهار کرد: در جلسات با مجموعه دولت نیز پروژه‌های استان را به‌عنوان امانت‌هایی از طرف مردم برای مسئولان ملی تشریح و تبیین کردیم تا پروژه‌ای که می‌تواند گره از مشکلات مردم باز کند از میز دولت کنار نرود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار