برگزاری ۷۰۰۰ برنامه محوری در خوزستان همزمان با هفته دفاع مقدس

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از برگزاری ۷۰۰۰ برنامه محوری همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰ 18 September 2024

تابناک خوزستان: سردار عبدالرضا مرادحاجتی در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس خوزستان که امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ در سالن جلسات صدا و سیمای خوزستان برگزار شد، گفت: ۷۰۰۰ برنامه متنوع توسط تمام دستگاه‌های نظامی، انتظامی و شرکت‌ها انجام خواهد شد که این برنامه‌ها بهار یادواره‌های دفاع مقدس است.

او با بیان این که رژه نیروهای مسلح استان خوزستان در ۳۱ شهریور با محوریت ارتش مقتدر جمهوری اسلامی در استان خوزستان انجام خواهد شد، افزود: ارتش جمهوری اسلامی تمام دستاوردهای جدید جنگی خود را را به رخ دنیا خواهند کشید.

وی با اشاره به دیدار برخط یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس خوزستانی با مقام معظم رهبری در هفته دفاع مقدس، گفت: همچنین تجلیل از روحانیون، پزشکان، جراحان و مداحان دفاع مقدس را خواهیم داشت.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با اظهار این‌که زنگ مقاومت دفاع مقدس در مدارس ابوحمیظه سوسنگرد زده خواهد شد، خاطرنشان کرد: روستای ابوحمیظه در دوران دفاع مقدس ۹۷ شهید داشته که ۵۲ تن از آنها به اسارت گرفته شدند و هنوز مردم روستا چشم انتظار رسیدن خبری از آنها هستند.

سردار مرادحاجتی با بیان این‌که در هفته دفاع مقدس از ۱۲۰ عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی خواهد شد، گفت: برخی از این کتاب‌ها به زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی تالیف شده‌اند تا کشورهای دیگر نیز با دفاع مقدس کشور ما آشنایی پیدا کنند. از نویسندگان حوزه دفاع مقدس نیز تجلیل خواهیم کرد.

همچنین در این نشست از پوستر برنامه‌های شاخص گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد دفاع مقدس استان خوزستان رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار