مخالفت با تعدیل نیرو در یک مجموعه صنعتی

کد خبر: ۱۱۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵ 27 October 2015

فرماندار ساوجبلاغ در مورد اخراج 350 نفر از کارگران یک شرکت صنعتی بزرگ در این شهرستان گفت: اخراج این تعداد از کارکنان صحت ندارد اما به سبب برخی مشکلات و عدم تامین مواد اولیه این شرکت با مشکل روبه‌رو شده است.

ابوالقاسم پالیزگیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد اخراج 350 نفر از کارگران یک شرکت صنعتی بزرگ در شهرستان ساوجبلاغ، اظهار داشت: اخراج این تعداد از کارکنان صحت ندارد اما به سبب برخی مشکلات و عدم تامین مواد اولیه برای این شرکت و نیز فروش محصولات، این شرکت با مشکل مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی این موارد در کنار هم سبب ادامه فعالیت این مجموعه می‌شود، افزود: بازدیدی از این مجموعه انجام و با موضوع اخراج این کارکنان تا زمان اجرایی شدن برجام که تاثیر مستقیم بر این وضعیت دارد، مخالفت کردیم.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه این شرکت در بازه زمانی 94 نسبت به سال 93 متحمل ضررهای فراوان شده است، تصریح کرد: در چنین وضعیتی ادامه وضعیت تولید یک مجموعه خصوصی به طور مسلم با مشکل مواجه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه علی‌رغم تمامی این مشکلات ما این مجموعه را برای ادامه کار دلگرم کردیم، گفت: این مجموعه چند فعالیت توسعه‌ای در دستور کار دارد که برای حمایت فرمانداری از آن، باید از اخراج کارکنان خود جلوگیری کند چراکه نارضایتی ایجاد می‌کند اما به صورت موردی تعدادی با پایان یافتن قرارداد، قطع همکاری کرده‌اند که به طور قطع تعداد آن‌ها 350 نفر نیست.

پالیزگیر خاطرنشان کرد: در مباحثی که با مدیرعامل این شرکت مطرح شد، عنوان کردند که قرارداد حدود 500 کارگر تمدید نمی‌شود و این به معنای اخراج آنان نیست و از لحاظ قانونی هیچ محدودیتی برای آنان وجود ندارد و می‌تواند این کار را انجام دهد و در این زمینه هیچ‌کس نمی‌تواند مانع این کار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار