فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خبر داد:

باند سرقت منازل در شهر برازجان متلاشی شد

بر: به گزارش مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان، سرهنگ پاسدار حمیدرضا انصاری از شناسایی و دستگیری اعضاء باند سرقت منازل در شهر برازجان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 28 October 2015
تابناک بوشهر: ایشان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهارداشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان برازجانی در چند ماه گذشته کارگروه ویژه ای با هدایت این فرماندهی و با محوریت پلیس آگاهی دشتستان تشکیل و تحقیقات وسیع و گسترده ای جهت شناسایی و دستگیری سارقین آغاز گردید.

به گزارش اتحاد خبر، این مقام انتظامی در ادامه افزود: در نتیجه بررسی های انجام شده و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله مشخص گردید که سارقین غیربومی و اهل یکی از استان های جنوبی کشور بوده و بصورت باندی و گروهی در شهر برازجان اقدام به سرقت از منزل می نموده اند.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا انصاری در پایان اظهار داشت: در ادامه تلاش ها کاراگاهان پلیس آگاهی دشتستان با اشراف اطلاعاتی لازم، سه نفر از سارقین را شناسایی و دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال نمودند که متهمین در بازجویی های تخصصی بعمل آمده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی پلیس به ارتکاب پنج فقره سرقت منزل در شهر برازجان اعتراف و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردیدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار