فضاهای فرهنگی‌وورزشی فردیس بایدارتقاء یابد

کد خبر: ۱۱۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷ 28 October 2015

فرماندار فردیس گفت: شهرستان فردیس از سرانه ورزشی بسیار پایینی برخوردار است و برای اینکه از تقاضای مواد مخدر پیشگیری کنیم، باید فضاهای فرهنگی و ورزشی شهرستان را ارتقاء دهیم.

به گزارش ایرنا،علی قنبر زمانی روز چهارشنبه در نشست پیشگیری از تقاضای مواد مخدر در شهرستان فردیس، افزود: هدف از تشکیل و شرکت در این نشست این است که بدانیم چقدر سلامت افراد جامعه مهم است چرا که اگر بخواهیم شاهد جامعه سالمی باشیم باید دغدغه فرهنگی داشته باشیم.

وی یکی از مشکلات عمده جامعه را نبود برنامه منسجم دانست و افزود: باید برای اقشار مختلف جامعه برنامه شاداب و مفرح داشته باشیم، لذا همانگونه که برای برنامه های مذهبی و دینی اهمیت قائل هستیم جهت مراسمات فرهنگی و اجتماعی نیز باید اقدامات کارشناسی و عملیاتی انجام دهیم و بر اساس ذائقه های مختلف مردم جامعه برنامه داشته باشیم چرا که نمی توان جامعه را یک بعدی اداره کرد.

وی ادامه داد: باید امیدبخشی در جامعه گسترش یافته و از گفتار مایوس کننده و نا امید کننده پرهیز کنیم و به موضوعات نگاه کارشناسی داشته باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود به کتابخانه های موجود در شهرستان فردیس اشاره کرد و بیان کرد: در حال حاضر تعداد چهار کتابخانه در شهرستان فردیس است که این رقم باید به 14 واحد کتابخانه افزایش یابد.

در این نشست معاون سیاسی انتظامی فرماندار،رییس بهزیستی و چند تن از روسای ادارات و مسئولین شهرستان فردیس نیز حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار