تجلی آرمان‌های انقلابی در فریاد اردبیلی‌ها

مردم استان اردبیل امروز همزمان با مردم سایر شهرهای ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان فریاد استکبار ستیزی سر داده و آرمان‌های انقلاب را متجلی کردند.
کد خبر: ۱۲۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴ 04 November 2015
به گزارش تابناک اردبیل به نقل از  مهر، امروز مردم اردبیل و شایر شهرستان های این استان با لبیک به فراخوان پرشور و شعور ۱۳ آبان با حضور در خیابان ها و میعادگاه های انقلابی فریاد استکبار ستیزی و حمایت از انقلاب سر دادند.

فریاد مردمی اردبیل همنوا با سایر استان های کشور تاکیدی دوباره بر آرمان های نظام مبنی بر تداوم استکبار ستیزی و دفاع از ارزش ها بود تا این فریادها امروز در تمام جهان گسترده شود.

شکوه راهپیمایی ۱۳ آبان امروز در اردبیل دیدنی بود، چراکه تمام اقشار جامعه بویژه نسل جوان و چهارم انقلاب در کنار نسل های دوم و سوم قرار گرفته بودند تا نشان دهند که انقلاب متکی به تفاوت نسل نبوده و این انقلاب ارزشی است که تداوم خواهد یافت.

علاوه بر این حضور بانوان که یکی از مسیرهای راهپیمایی را به خود اختصاص داده بود، با فریادهای استکبارستیزی بیداری نسل زنان ایران اسلامی را نشان داد.

دانش آموزان، دانشجویان، کودکان و نوجوانان و... در کنار خانواده ها یادآور سال های پیروزی انقلاب بود، و به راستی که ۱۳ آبان یادآور خاطرات استکبارستیزی و تبلور باورهای مردمی است.

امروز در مسیرهای راهپیمایی علاوه بر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم، شعارهای در حمایت از انقلاب و نظام و حمایت از آرمان ها سرداده شد تا نشان دهد که تجلی حضور بهانه ای برای تجدید پیمان با شهدا، امام راحل و نظام اسلامی است.

راهپیمایی امروز اردبیل تفاوت های دیگری نیز با سایر راهپیمایی های سال های قبل داشت، تنوع و شور و هیجان و شادابی امروز بیشتر از گذشته به چشم می خورد، روز، روز پیروزی و غلبه بر شعارهای کودکانه دشمنان بود.

شکست ناپذیری، تسلیم نشدن در مقابل دشمن بویژه استکبار، سازش ناپذیری، غرور، شکوه، استقامت، ایستادگی در مقابل بی عدالتی ها، حمایت از آرمان ها و... تجلی راهپیمایی دو ساعته اردبیل بود.

درس هایی که برای مشق هرکدام از آنها سال های جوانی انقلاب سپری شد، خون های جوانان ریخته شد، خوان هایی که هر قطره آن امروز جوانه زدند و به درخت تنومند تبدیل شدند، سختی ها کشیده شد، تحریم ها اعمال شد و...

پرچم های سه رنگ کوچک و بزرگ، فرصت عکاسی که به هنرمندان عکاس هیجانی دوباره داده بود، مسابقات نقاشی، پخش شیرینی و شربت از دیگر صحنه های فیلم "انقلاب ایران" در سکانس ۱۳ آّبان بود. روزی که برای دنیا الگو شد، آزادیخواهی را احیاء و درس استکبارستیزی آن دنیا را انگشت به دهان کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار