مشاور استاندار ایلام:

لزوم بکارگیری توان زنان در توسعه جامعه

زنان در توسعه جامعه و کیفیت بخشی به فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، نقش بسیار موثری دارند و باید در این زمینه از توان آنها بیشتر استفاده شود.
کد خبر: ۱۲۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 08 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مشاور استاندار ایلام و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام گفت: زنان در توسعه جامعه و کیفیت بخشی به فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، نقش بسیار موثری دارند و باید در این زمینه از توان آنها بیشتر استفاده شود.
ایرنا گزارش داد، کلثوم خلیلوند روز شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس بانک کشاورزی شعبه آیت اله حیدری ایلام با اشاره به انتصاب یک زن بعنوان رییس این شعبه برای نخستین بار اظهار کرد: توانمندی ها و ظرفیت های بسیار خوب زنان شایسته و متخصص جامعه باید بیشتر بکار گرفته شود.
وی با بیان اینکه باید پست های مدیریتی با نگاهی فراجنسیتی در دست افراد لایق، کاردان، ارزشی، متخصص و متعهد قرار گیرد، ادامه داد: زنان می توانند علاوه بر جفظ سنگر خانواده، باعث ارتقا هویت خود و کیفیت بخشی و توسعه جامعه نیز شوند.
مشاور استاندار ایلام گفت: زنان توان و قدرت لازم برای انجام فعالیت های اقتصادی و اجتماعی و استفاده از ظرفیت هایشان بدون اینکه خللی در خانواده و وظایف همسری و مادری شان ایجاد شود، را دارند.
خلیلوند افزود: زنان ما ثابت کردند که بعنوان یک مادر و همسر خوب در جامعه نیز می توانند نقش فعال و مثمر ثمر خود را ایفا کرده و در موقعیت های مختلف توان و شایستگی خود را اثبات کنند.
وی ابراز امیدواری کرد زمینه بکارگیری زنان فعال و شایسته در پست های مدیریتی در تمامی دستگاه های اجرایی این استان فراهم شود.
در این آیین خانم زینب شکری بعنوان رییس شعبه آیت الله حیدری بانک کشاورزی استان ایلام معرفی شد./پ
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار