عزت مابه برکت امربه معروف و نهی ازمنکراست

در حال حاضر به فرموده رهبری،باید به امر به معروف و نهی از منکر،این واجب فراموش شده در جامعه اهمیت بیشتری داده شود و مسئولان و مردم سعی کنند تا آن را به صورت عملی و نه صرفا زبانی در جامعه پیاده کنند زیرا با محقق شدن آن،بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود
کد خبر: ۱۲۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 08 November 2015
تابناک:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: عزت و سربلندی امروز جامعه ما به برکت امر به معروف و نهی از منکر است.
 برای ارج نهادن به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر جلسه اي با حضور اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکرکمیته امداد استان برگزار شد.
سیدغلامرضا متقی در این جلسه با اشاره به اینکه ترویج و اجرای امربه معروف ونهی از منکر مربوط به قشر یا نهاد خاصی نیست و باید بصورت عمومی در جامعه نهادینه شود، گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین اهداف قیام امام حسین(ع) بود.
وی افزود: در حال حاضر به فرموده رهبری،باید به امر به معروف و نهی از منکر،این واجب فراموش شده در جامعه اهمیت بیشتری داده شود و مسئولان و مردم سعی کنند تا آن را به صورت عملی و نه صرفا زبانی در جامعه پیاده کنند زیرا با محقق شدن آن،بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.
متقی به برکات فراوان امربه معروف و نهی از منکر اشاره کرد و تصریح کرد: امربه معروف باعث عزت خود شخص می شود.
وی درباره برکات امر به معروف و نهی از منکر برای شخصی که این کار را انجام می دهد، گفت:تقویت پایه های دین،نجات از قهر خدا و سهیم شدن در پاداش اعمال کسی که به او امر به معروف کرده است از مهمترین برکات برای آمر به معروف و ناهی منکر است
متقی افزود:عزت امروز جامعه ما به برکت امر به معروف و نهی از منکر است که دراین زمینه باید قدردان شهدا باشیم که با جان خود،امربه معروف و نهی از منکر کردند.
مدیرکل کمیته امداد استان افزود: در راستای نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هر دو فهته ای یک بار جلسه پرسنلی با این موضوع برگزار می گردد.
در این نشست مقرر گردید اعضای طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در کمیته امداد استان مشخص و معرفی گردند.
عزت مابه برکت ام به معروف و نهی ازمنکراست

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار