احداث پارک آبی باران در رشت

کد خبر: ۱۲۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 09 November 2015

روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

 

اعضای شورای شهر رشت در صد و هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی این شهر که شب گذشته(17 آبان) در محل این شورا در رشت برگزار شد، به لایحه  فراخوان عمومی جذب سرمایه گذار برای احداث و بهره برداری از پروژه پردیس پارک آبی باران در رشت رای مثبت دادند.

 

متین عاشوری، سرپرست دفتر سرمایه گذاری شهرداری رشت با حضور در جلسه شورای شهر اظهار کرد: در ابتدا قرار بوده آورده شهرداری در این پروژه 23 درصد باشد اما در هیئت عالی سرمایه گذراری عنوان شد با توجه به مشکلات نقدینگی برای برخی پروژه‌های در حال اجرا در شهر رشت، شهرداری عوارض این پروژه را به صورت نقد دریافت کند.

 

 وی در ادامه گفت: آورده شهرداری در این پروژه تنها زمین است و آورده سرمایه گذار عوارض و هزینه ساخت خواهد بود.

 

سرپرست دفتر سرمایه گذاری شهرداری رشت اضافه کرد: براساس مطالعات آورده شهرداری 13 درصد و عوارض شهرداری هم هفت میلیارد و 200 میلیون تومان برآورد شده است.

 

مهندس سینا لطف پور، سرپرست محلی شرکت سرمایه گذاری داریک و مشاور مالی و سرمایه گذاری شهرداری رشت، در این رابطه گفت: مکان اجرای پروژه پارک آبی باران در جاده رشت به انزلی و پشت بیمارستان آریای رشت است.

 

وی مساحت احداث پارک آبی باران رشت را 23 هزار متر اعلام و اظهار کرد: کاربری فعلی زمین یاد شده انبار دپوی سد معبر شهرداری منطقه یک شهر رشت است.

 

مشاور مالی اجرای طرح پارک آبی رشت خاطرنشان کرد: موضوع طرح احداث پارک آبی و کاربری‌های مکمل شامل رستوران، سالن سینما، پارکینگ، فضای اداری و تجاری است.

 

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح از سال 1395 آغاز شده و سه سال طول می‌کشد، گفت: در سال 1397فروش طرح آغاز شده و مدت زمان فروش هم سه سال برآورد شده است.

 

لطف پور، عوارض طرح و ساخت و تجهیز و هزینه‌های ساخت را آورده بخش خصوصی و زمین 23 هزار متری را آورده شهرداری رشت در اجرای طرح پارک آب عنوان کرد و گفت: در اجرای این طرح 13 درصد قدرالسهم شهرداری و 87 درصد قدرالسهم بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

 

پس از بررسی ایین طرح اعضای شورای شهر رشت به لایحه فراخوان عمومی جذب سرمایه گذار برای احداث و بهره برداری از پروژه پردیس پارک آبی باران در رشت رای مثبت دادند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار