ساماندهی باشگاه‌های خصوصی خراسان رضوی

معاون توسعه امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ساماندهی باشگاه‌های خصوصی توسط اداره‌کل و واحدهای تابعه در سراسر استان در حال انجام است.
کد خبر: ۱۲۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 10 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هوشنگ ولی‌پور اظهار داشت: تاکنون حدود 12 هزار باشگاه در کل کشور در این سایت ثبت شده‌اند که تهران با 2 هزار و 400 باشگاه رتبه نخست و خراسان رضوی با بیش از یک هزار و 500 باشگاه مقام دوم را در کشور دارا است.

وی با بیان اینکه وسعت کلانشهر تهران در ارزیابی‌ها لحاظ نمی‌شود، یادآور شد: با توجه به وسعت و جمعیت می‌توان گفت، خراسان رضوی مقام اول را دارا است، همچنین در صورت محاسبه جمعیت تهران و خراسان رضوی و محاسبه سرانه ورزشی، خراسان رضوی مقام اول را به دست می‌آورد.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: در آمار شهرستان‌های این استان که باشگاه‌ها مربوطه را در این سامانه ثبت کرده‌اند، مشهد با یک هزار و 251 و شهرستان‌های نیشابور با 73 باشگاه و سبزوار با 49 باشگاه بیشترین آمار را به خود اختصاص دادند.

ولی‌پور افزود: شناسایی، تشکیل پرونده و ثبت همچنان ادامه دارد و باشگاه دارانی که تاکنون نتوانسته‌اند ثبت‌نام کنند باید با مراجعه به امور باشگاه‌های شهرستان‌ها نسبت به اخذ پروانه تأسیس و بهره‌برداری اقدام کنند، تا به دور از هر گونه تخلف در راستای کمک به سالم‌سازی جامعه، ارتقا سطح سلامت جسمی و روحی شهروندان و همچنین کسب روزی حلال قدم بردارند.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مرحله دوم تکمیلی این نرم‌افزار در حال اجرا است که با تشکیل پرونده باشگاه‌داران می‌توانند ارتباط مستقیمی با مسئولان مربوطه در وزارت ورزش و جوانان و اداره‌کل در خراسان رضوی داشته باشند.

* همایش نهضت تا زنده‌ایم در مشهد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: همایش نهضت تا زنده‌ایم با همکاری بسیج ورزشکاران خراسان رضوی برگزار می‌شود.

جعفر قدیری گفت: در نشستی با حضور معاون ورزش بانوان در اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با مسئول بسیج ورزشکاران استان، برای برگزاری همایش (نهضت تا زنده‌ایم)، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد.

وی افزود: این همایش که سرآغاز همایش‌های دیگری در همین راستا است و به منظور آشنایی و بصیرت‌افزایی جوانان عزیز در نظر گرفته شده است تا جوانان انقلاب با ارزش‌های انسانی و اسلامی خویش بیشتر و بیشتر آشنا شوند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تأکید کرد: این همایش در یکی از روزهای هفته بسیج در هفته اول، آذرماه امسال برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار