مردم طالقان 800 میلیون ریال صدقه دادند

کد خبر: ۱۲۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 10 November 2015

مدیر کمیته امداد امام خمینی طالقان گفت: مردم خیر و انسان‌دوست این شهرستان طی هفت ماه ابتدای سال بیش از 800 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

محسن خنجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طالقان اظهار داشت: مردم ایران همواره در راه حمایت از نیازمندان و مستمندان گام‌های بلندی برداشته و یاور نظام و نهادهای امدادی برای رفع نیاز مستمندان و افراد کم‌برخوردار بوده‌اند.

وی افزود: کمیته امداد با برنامه‌ریزی مدون و کارشناسی شده،‌ تلاش‌های خوبی در جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع صحیح و دقیق آنها در میان نیازمندان و خانواده‌های زیر پوشش انجام داده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی طالقان گفت: از جمله این برنامه‌ها اجرای طرح‌ اکرام ایتام، طرح محسنین و ساماندهی صندوق‌های صدقات است.

خنجری با بیان اینکه یکی از مهمترین راه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم از طریق صندوق‌های صدقات است، گفت: در حال حاضر صندوق‌های بزرگ، متوسط و خانگی در سطح شهرستان طالقان فعال بوده و مردم روزانه کمک‌های نقدی خود را برای رفع مشکلات نیازمندان از این طریق اهدا می‌کنند.

وی افزود: طی هفت ماه ابتدای سال جاری مردم خیر، انسان‌دوست و نیکوکار شهرستان طالقان در مجموع بیش از 800 میلیون ریال از طریق صندوق‌های صدقات به نیازمندان کمک کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی طالقان بیان داشت: این مبلغ با نظارت ماموران کمیته امداد در حوزه‌های مختلفی از جمله کمک هزینه بهداشتی و پزشکی، کمک هزینه تامین مسکن، جهیزیه دختران صرف شده است و تلاش می‌کنیم بیش از گذشته مشکلات نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش را با همراهی خیرین و مردم طالقان برطرف کنیم.

خنجری افزود: برای تشویق مردم به انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیاز است که رسانه‌ها، همراهی و تعامل خوبی با کمیته امداد داشته باشند و با تشریح برنامه‌های این نهاد می‌توانند مردم را از اینکه کمک‌های نقدی و غیرنقدی به طور صحیح در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد، آگاه سازند.

وی ادامه داد:‌ هدف نهایی کمیته امداد، پرداخت کمک هزینه‌های دائمی نیست و تلاش می‌کنیم با اجرای طرح‌های مختلف به ویژه در حوزه آموزش خانواده‌ها و افراد زیر پوشش، آنها را در مسیر دست‌یابی به استقلال اقتصادی همراهی کنیم که تحقق این مهم بدون مشارکت مردم مقدور نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار