برگزاری مراسم تجلیل از متولیان انتخاب ارومیه به عنوان پایلوت شهر هوشمند کشور

مراسم تجلیل از متولیان انتخاب ارومیه به عنوان پایلوت شهر هوشمند کشور با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 18 November 2015

به گزارش  خبرنگار تابناک آذربایجان غربی،بشیری، مراسم تجلیل از متولیان انتخاب ارومیه به عنوان پایلوت شهر هوشمند کشور با حضور نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، صوفی زاده مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

صفرزاده در این مراسم که در محل شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد، گفت: در همایش شهر هوشمند که با حضور مدیران ارشد فناوری استان ها، در تهران برگزار گردید، استان های انتخابی خلاصه‌ای از طرح‌های موفق انجام‌شده یا درحال انجام در استان متبوع و نیز برنامه‌ریزی‌ها و نقشه‌ راه موجود جهت نیل به شهر هوشمند را ارائه کردند که پس از ارائه این طرح ها، هیات داوران، 5 شهر تهران، اصفهان، مشهد، تبریز و ارومیه را بعنوان شهر پایلوت جهت راه اندازی شهر هوشمند پیشنهاد و انتخاب نمودند.

وی ادامه داد: شهر ارومیه دارای زیرساختهای خوبی در راستای راه اندازی شهر هوشمند است و می توان از این ظرفیت در جهت توسعه دولت الکترونیک، پیاده سازی خدمات الکترونیکی و همچنین ایجاد شبکه ملی اطلاعات مابین دستگاههای اجرایی استفاده نمود.

صفرزاده همچنین دولت الكترونيك را گامي مهم براي به حداقل رساندن فساد اداري دانست و گفت: طرح دولت الكترونيك در استان آذربايجان غربي كه طي تفاهم نامه ميان استانداري و سازمان فناوري اطلاعات ايران بعنوان پايلوت كشوري انتخاب شده، بصورت جدي دنبال مي شود.

وي اضافه كرد: آذربايجان غربي پتاسيل هاي لازم را براي اجراي طرح دولت الكترونيك دارد كه در صورت راه اندازي و تحقق اين هدف، شاهد كاهش و به حداقل رسيدن فساد اداري، افزايش رضايتمندي مردم، كاهش هزينه ها و سهولت دريافت خدمات دولتي توسط شهروندان خواهيم بود.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربايجان غربي در ادامه بر لزوم توجه به مباحث اخلاق و انگيزش در ميان كاركنان تاكيد كرد و افزود: جاري و ساري شدن مكارم اخلاقي در ميان كاركنان و توجه به نيازهاي مادي و معنوي آنان و ايجاد انگيزش كافي در آنها، از جمله عوامل مهم ارتقاي شاخص سلامت اداري است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار