4پله صعود در سرانه ورزشي استان تهران

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت:دو صدم متر مربع سرانه ورزشی استان تهران افزایش خواهد داشت.
کد خبر: ۱۴۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 06 December 2015
مصطفی مدبر گفت: با احداث و تکمیل چندین پروژه ورزشی در سطح استان تهران، دو صدم متر مربع به سرانه ورزشی این استان اضافه می شود که در این صورت سرانه تهران با 4 پله صعود در میان دیگر استان ها، از رتبه 30 به بیست و شش ارتقاء می یابد.

وی با اشاره به روند تکمیل این مجموعه های ورزشی، گفت : چمن مصنوعی مجموعه ورزشی بعثت و مجموعه ورزشی رسالت تهران تا 22 بهمن امسال افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، گفت : ورزشگاه فوتبال پنج هزار نفری اسلامشهر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی، ورزشگاه فوتبال 5 هزار نفری پاکدشت با پنجاه و پنج درصد پیشرفت و چمن مصنوعی و مجموعه ورزشی رسالت با صد درصد پیشرفت فیزیکی از مجموعه هایی است که با افتتاح آنها سرانه ورزشی استان تهران افزایش می یابد.

مدبر همچنین احداث زمین چمن و سالن سه هزار نفری مجموعه بعثت با 28 درصد پیشرفت، احداث ورزشگاه فوتبال 5هزار نفری ورامین با دو درصد پیشرفت، ورزشگاه 5 هزار نفری رباط کریم با 10 درصد پیشرفت و احداث ورزشگاه فوتبال پنج هزار نفری ملارد را با هفده درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر مجموعه ها و اماکن ورزشی دانست که قرار است با تکمیل آن ها وضعیت سرانه ورزشی تهران بهبود یابد. ضمن این که دو ورزشگاه فوتبال 5 هزار نفری ساوجبلاغ و پیشوا نیز در دستور ساخت قرار دارند.

وی با بیان این که تا کنون برای ساخت و تکمیل این پروژه ها بیش از 26 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: بالغ بر صد و نود و نه میلیارد تومان بودجه برای تکمیل این پروژه ها نیاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار