رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان:

نواقص پارک بانوان سنندج برطرف شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: شهرداری سنندج و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با همکاری همه دستگاه های مرتبط و مسئول سریعاً نسبت به احصا و رفع نواقص و ایرادات پارک بانوان اقدام کرده و زمینه ایجاد مکان‌های فرهنگی همچون کافی نت، کافی شاپ و کتابخانه را فراهم کنند.
کد خبر: ۱۴۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 08 December 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهرام نصرالهی‌زاده در جلسه ای که روز سه شنبه جهت ساماندهی پارک بانوان سنندج در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان برگزار شد، با اشاره به نقش موثر ایجاد مجتمع های فرهنگی، ورزشی و رفاهی اختصاصی بانوان در توسعه اجتماعی، اظهار کرد: باید زمینه‌های مساعد برای مشارکت و نقش آفرینی بانوان در مفهوم توسعه فراهم شود.

وی گفت: شهرداری سنندج و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با همکاری همه دستگاه های مرتبط و مسئول سریعاً نسبت به احصا و رفع نواقص و ایرادات پارک بانوان اقدام کرده و زمینه ایجاد مکان‌های فرهنگی همچون کافی نت، کافی شاپ و کتابخانه را فراهم کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان با تقدیر از حمایت‌های نیروی انتظامی در تامین امنیت تپه تاریخی توس نوذر، اظهار کرد: تبدیل این تپه تاریخی به مجتمع روباز ورزشی و فرهنگی برای بانوان به دلیل اشراف و موقعیت مناسب جغرافیایی، زمینه ساز تامین امنیت جسمی و روانی بیشتر برای بانوان خواهد بود.

وی ایجاد پیست‌های دوچرخه سواری، سالن تنیس، بدمینتون، زمین چمن مصنوعی، اسکیت و دیگر تجهیزات ورزشی روباز را برای بانوان در این مجتمع ضروری عنوان کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان سریعاً نواقص تجهیزات ورزشی را در این محدوده برطرف کند.

نصرالهی‌زاده افزود: یک میلیون و پانصد هزار تومان اعتبار در این پارک هزینه شده و باید به گونه‌ای آماده سازی شود که بانوان سنندجی سریع‌تر توان بهره برداری از آن را داشته باشند.

وی گفت: ترویج فرهنگ ورزش بانوان یک امر ضروری می باشد زیرا زمینه کاهش آسیب‌ها و افسردگی‌های اجتماعی را فراهم خواهد کرد بنابراین ایجاد مشوق ها برای مشارکت بانوان در تحولات و فعالیت‌های اجتماعی یک امر ضروری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان خاطر نشان کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌توانند واحدهای تربیت بدنی بانوان را در این مکان برگزار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار