سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری:

تشکل‌ها با وجود همه مشکلات باید حفظ شوند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: تشکل‌ها با وجود همه مشکلات باید حفظ شوند تا در آینده جایگاه واقعی خود را پیدا کنند و به نتیجه خوبی برسند.
کد خبر: ۱۴۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 09 December 2015
به گزارش تابناک تبریز،احمد محمدزاده در نشست مشترک با اعضای خوشه‌های صنعتی استان، با بیان اینکه خوشه‌های صنعتی در نگاه مدیریت عالی استان دارای اهمیت بالایی هستند، اظهار داشت: حفظ تشکل‌ها و پا برجا نگه داشتن آنها تا به امروز با وجود تحریم‌ها، جای تقدیر و امیدواری دارد تا بتوان از نتیجه خوب آنها بهره‌مند شد.

وی با بیان اینکه باید قدردان داشته‌هایمان باشیم، خاطرنشان کرد: تشکل‌ها با وجود همه مشکلات باید حفظ شوند تا در آینده جایگاه واقعی خود را پیدا کنند و به نتیجه خوبی برسند.

محمدزاده در ادامه با بیان اینکه تشکلات باید با ظرفیت‌های استان علی الخصوص بخش گمرکات، آشنا شوند، گفت: با توجه به راه‌اندازی سیستم الکترونیکی گمرکات و تسهیل صادرات و واردات، تور ویژه‌ای برای خوشه‌های صنعتی در خصوص بازدید از گمرک‌های استان برگزار شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به وجود 14 کارگروه در زیر مجموعه معاونت اقتصادی و امور بین‌الملل استانداری، بیان کرد: تشکلات استانی باید نسبت به کارگروه‌ها شناخت داشته باشند تا بتوانند موضوعات و مشکلات خود را مطرح کرده و از آن بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اغلب مصوبات این کارگروه‌ها لازم‌الاجرا هست، برای نتیجه‌گیری بهتر، موضوعاتی که در شورای راهبردی مطرح می‌شود پس از بررسی به کارگروه‌های مرتبط ارجاع داده شوند تا در کارگروه‌های مورد نظر اتخاذ تصمیم شود.

محمدزاده در ادامه با تاکید بر اینکه مدیران بنگاه‌های اقتصادی ما با تجربه‌ترین مدیران هستند، ادامه داد: مدیران بنگاه‌های ما در طول دوران مدیریتی خود دوران دفاع مقدس و شدیدترین تحریم‌ها را در کارنامه خود دارند و هر یک از این دوران یک کارگاه و کلاس آموزشی در سطح بالا برای مدیران ما بوده، پس باید قدر داشته‌ها و تجربیات مدیرانمان را بدانیم.

وی، با اشاره به دیدار با وزیر امور خارجه هند در تبریز و استقبال از همکاری و توسعه روابط، ادامه داد: کشورهای دیگر امروز به این مسئله اذعان دارند که مدیران کشور ما مدیریت دوران هشت سال جنگ تحمیلی و شدیدترین تحریم‌ها را تجربه کردند و با وجود این تجربیات در سطح بالایی قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار