شهرک اداری استان البرز راه‌اندازی شود

کد خبر: ۱۴۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 10 December 2015

استاندار البرز با بیان اینکه اعتباری برای راه‌اندازی این استان تا کنون تخصیص داده نشده است، گفت: زمینی به منظور راه‌اندازی شهرک اداری استان البرز در نظر گرفته شود تا شاهد به بهره‌برداری رسیدن این شهرک در البرز باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سید حمید طهایی در جلسه شورای اداری استان البرز که عصر امروز در محل استانداری البرز با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: این استان در بخش توربین‌های نیروگاهی شاخص است.

وی با بیان اینکه رتبه نخست تولید کیفی گندم، لاله، هلو و شلیل از آن استان البرز است، افزود: 43 درصد از کارمندان استان البرز دارای مدرک لیسانس و 13 درصد نیز مدرک بالای لیسانس دارند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه استان البرز در ارتباط با هزینه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی با مشکلاتی رو به رو است، خاطرنشان کرد: با وجود دستگاه‌های ملی در این استان تفاوت دریافت نیروی انسانی و پرسنل با سایر استان‌ها کاملا مشهود است.

وی با تاکید بر اینکه عملیات احداث جاده طالقان آغاز شده است، تصریح کرد: این طور به نظر می‌رسد که جاده شمشک- دیزین اهمیتی برای تهران ندارد؛ پیشنهاد می‌شود مسئولیت اداره این محور به طور کامل به استان البرز واگذار شود.

وی با تاکید بر اینکه امید است در راستای تخصیص بودجه مناسب به مترو کرج اقدامات خوبی صورت گیرد، تصریح کرد: در راستای تخصیص یارانه بنزین فرودگاه پیام نیز مساعدت لازم صورت گیرد.

طهایی با اشاره به اینکه در ارتباط با شورای فنی بخشی از اختیارات سازمان مدیریت از استانداری گرفته شده که امید است بخشی از این اختیارات به استانداری بازگردانده شود، اظهار داشت: علی رغم وجود ظرفیت‌های ورزشی در البرز اما متاسفانه زیرساخت این بخش در البرز بسیار ضعیف است.

وی با بیان اینکه متاسفانه اعتباری برای راه‌اندازی این استان تا کنون تخصیص داده نشده است، گفت: زمینی به منظور راه‌اندازی شهرک اداری استان البرز در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه درآمد البرز از میزان هزینه این استان بیشتر است به همین سبب امید است هزینه- درآمد استان به این منطقه تخصیص داده شود، افزود: با تحقق این مهم استان البرز خودکفا می‌شود.

استاندار البرز با اشاره به لغو تعطیلی پنج شنبه‌ها در استان البرز که سبب مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا برای این منطقه شده، بیان کرد: کل کشور باید 6 روز کاری و 44 ساعت کاری داشته باشند در حالی که البرز در زمان تعطیلی پنج شنبه‌ها با 5 روز کاری 44 ساعت کاری را توسط پرسنل خود انجام می‌داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار