ساخت 13پست برق در مازندران و گلستان

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان از ساخت 13 پست برق به ارزش 200 میلیون دلار به صورت فاینانس با کشور چین در این دو استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 13 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، حسین افصلی در سومین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در مدیریت صنعت آب و برق در ساری گفت که قرارداد ساخت این پست ها تا سه هفته دیگر امضا می شود .

وی افزود : بانک عامل برای استفاده از فاینانس ساخت این پست های برق مشخص شده است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت : با احداث این پست ها ، 200 کیلومتر خط انتقال و فوق توزیع در این دو استان ایجاد می شود .

وی اضافه کرد : استفاده از تسهیلات اعتباری بانک توسعه و تجارت اکو به مبلغ 20 میلیون یورو هم از برنامه های برق منطقه ای مازندران و گلستان برای اجرای چند پروژه انتقال است که در مرحله انتخاب مشاور و پیمانکار قرار دارد.

او ادامه داد : با توجه به فرصت های مناسب سرمایه گذاری در بخش تولید پراکنده و احداث نیروگاههای مقیاس کوچک که در دولت تدبیر و امید مهیا شده است ، در آینده نزدیک حدود 600 مگاوات برق از این نیروگاهها به شبکه برق منطقه انتقال می یابد .

افصلی بهره برداری از پست 400 کیلوولت مرکز مازندران و خط تغذیه آن را مهم ترین پروژه شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تا پیش از تابستان سال آینده معرفی کرد.

شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان دو میلیون مشترک دارد.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار