استاندار کرمانشاه:

شورای آموزش و پرورش برای ارتقاء شاخص ها تلاش نماید

استاندار کرمانشاه گفت: شورای آموزش و پرورش استان باید برای ارتقاء شاخص های آموزش و پرورش تلاش نماید.
کد خبر: ۱۴۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ 15 December 2015
استاندار کرمانشاه گفت: شورای آموزش و پرورش استان باید برای ارتقاء شاخص های آموزش و پرورش تلاش نماید.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتر اسدا.. رازانی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به جایگاه و ساختار آموزش و پرورش در جامعه افزود: در این شورا باید به مباحث و موضوعاتی پرداخته شود که منجر به کارآمدی و پویایی هر چه بیشتر ساختار آموزش و پرورش در استان گردد.

وی با اشاره به بحث تحول که می تواند در بخش آموزش و پرورش استان منجر به پویایی گردد، اظهار داشت: باید به تحول در جهت ارتقاء شاخص ها در این شورا توجه ویژه شود تا کارهای اساسی و بنیادین در آن شکل بگیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان ادامه داد: در این شورا باید موضوعاتی را مورد توجه قرار دهیم که پویایی و تحول در این بخش را به دنبال داشته باشد لذا تحول در جهت ارتقاء شاخص های آموزش و پرورش باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد و از اعضا این انتظار را داریم که در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار کرمانشاه بررسی و حل چالش های مهم پیش روی آموزش و پرورش را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که تمام موضوعات آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان بیان داشت: بدون شک جامعه ای موفق و پویا خواهد بود که توسعه در آن همه جانبه باشد بطوریکه موضوعات تربیتی، سلامت، تندرستی و علمی بصورت همزمان مورد توجه قرار گیرند.

 در این جلسه از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان و دیگر اعضا برنامه ها و رویکردهای آموزش و پرورش استان ارائه گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار