نماینده ولی‌فقیه در استان البرز فاش کرد

توطئه‌های مثلث شوم آمریکا، صهیونیست‌ها و وهابیت علیه جهانیان

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: اعضای مثلث شوم آمریکا، صهیونیست‌ها و وهابیت عامل فجایع جهان هستند.
کد خبر: ۱۴۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 19 December 2015
نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری به امامت آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌ همدانی برگزار شد.
خطیب جمعه کرج در خطبه‌های دوم نماز به فجایع نیجریه و به شهادت رسیدن تعدادی از شیعیان این کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه شاهد هستیم که شیعیان در سراسر جهان از جمله نیجریه، عراق، سوریه، عربستان، بحرین و ... تحت ظلم و ستم قرار دارند.
وی تصریح کرد: امروزه استکبار جهانی پروژه شیعه هراسی را با توان پیگیری می‌کنند و متأسفانه برخی از حکام به اصطلاح مسلمان مانند حکام عربستان، قطر و ترکیه با استکبار هم‌صدا و همراه شده‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز افزود: مثلث شوم آمریکا، صهیونیست‌ها و وهابیت عامل اصلی تمام فجایع جهان هستند و مردم سراسر جهان امروز گرفتار ظلم، ستم و زورگویی این مثلث شوم هستند.
حسینی همدانی تأکید کرد: استکبار می‌داند که مکتب شیعه،‌ مکتب ظلم‌ستیزی است و کسی که در این مکتب رشد کرده،‌ هرگز در برابر ظلم و ستم سکوت نمی‌کند و همین امر موجب شده که استکبار جهانی تمرکز اصلی خود را منحرف کردن ذهن جوانان شیعه قرار دهد.
لازم به ذکر است، پس از پایان نماز سیاسی و عبادی جمعه امروز در تمام شهرستان‌های استان البرز راهپیمایی اعتراض‌آمیز به دلیل شهادت شیعیان در نیجریه برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار