فعالیت 3900 عامل اجرایی و نظارتی در انتخابات خلخال

فرماندار خلخال گفت: در انتخابات اسفند ماه امسال 3900 نفر عوامل اجرایی و نظارتی و خدماتی از شهرستان‌های خلخال و کوثر شرکت خواهند داشت.
کد خبر: ۱۴۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 22 December 2015

 علی نظری شیخ احمد صبح امروز در نشست خبری و مطبوعاتی ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در خلخال اظهار کرد: در دو انتخاباتی که در اسفند ماه برگزار خواهد شد بیش از 3 هزار و 900 نفر عوامل اجرایی و نظارتی و خدماتی در خدمت انتخابات حوزه انتخابیه خلخال و کوثر خواهند بود.

وی با بیان اینکه از آغاز ثبت نام از تاریخ 28 آذر همزمان بررسی صلاحیت‌ها توسط مراجع چهارگانه آغاز شده است، گفت: کلیه فعالیت‌های زودهنگام تبلیغاتی توسط شورای تامین و نهاد‌های مربوطه رصد شده و تخلفات ثبت‌ می‌شود.

فرماندار خلخال با اعلام اینکه بیش از 220 شعبه اخذ رای در شهرستان خلخال در روز رای‌گیری فعال خواهند بود، افزود: هنوز این شعبات قطعی نشده و کارشناسان فناوری و مسئولین برگزاری انتخابات و هیئت‌های نظارت و اجرایی در تک تک شعبه‌ها حاضر شده و با بررسی امکانات تعداد شعبات در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر قطعی خواهد شد.

نظری شیخ احمد با اعلام این نکته که ثبت نام از کاندیداها فقط در شهرستان خلخال در ستاد مرکزی ثبت نام صورت می‌گیرد، یادآؤر شد: در حال حاضر 26 هزار نفر جمعیت شهرستان خلخال و 95 هزار نفر طبق سرشماری سال 1390 در دو شهرستان زندگی می‌کنند که تعداد رای‌دهندگان و رای اولی ها و سایر تا روزهای آینده استخراج و اعلام خواهد شد.

وی با تاکید به فرمایشات امام راحل، رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری گفت: برگزاری انتخابات سالم، پرشور و با آرامش مدنظر بوده و هیئت اجرایی برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده و براساس آخرین آمار ستاد مرکزی انتخابات 13 نفر نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر ثبت نام کرده‌اند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار