تکمیل نخستین هتل آپارتمان مشگین شهر

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از بهره برداری نخستین هتل آپارتمان مشگین شهر در نوروز 94 خبر داد.
کد خبر: ۱۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴ 19 March 2015
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، اکبر فرهیخته روز پنجشنبه افزود: این هتل آپارتمان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با ظرفیت 30 تخت باسایر امکانات جانبی برای استفاده مسافران نوروزی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به افتتاح یک هتل در سال گذشته در این شهرستان، اظهار داشت: درحال حاضر، چندین طرح گردشگری شامل احداث واحدهای اقامتی، تفریحی و پذیرایی و آبدرمانی با حجم سرمایه گذاری بیش از 100یک هزار میلیارد ریال در مشگین شهر توسط بخش خصوصی در دست اجراست.

او شش منطقه نمونه گردشگری مصوب و دو روستای هدف گردشگری، محوطه باستانی شهریری، کهنه قلعه، شیخ حیدر و قلعه قهقهه شهرستان مشگین شهر را به عنوان نمونه هایی از جاذبه های تاریخی این شهرستان و جاذبه های طبیعی چون سبلان، ارتفاعات متعدد، آبهای معدنی فراوان، دریاچه های کوچک و بزرگ، دشت و جلگه های وسیع و شرایط آب و هوایی مساعد و مطلوب را نشانی از قابلیت ها و استعدادهای طبیعی و تاریخی منطقه برای جلب گردشگران عنوان کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار