5 ایستگاه نوروزی در کرج فعال شد

کد خبر: ۱۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱ 19 March 2015
معاون خدمات شهری شهرداری کرج از راه‌اندازی 5 ایستگاه نوروزی در کلانشهر کرج خبر داد.
به گزارش فارس حسن مدیرروستا صبح امروز در حاشیه راه‌اندازی این ایستگاه‌های نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های ما توسعه خدمات‌رسانی به مردم و ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.
وی افزود: برای اینکه بتوانیم در توسعه این خدمات‌رسانی‌های موفق باشیم باید از توان تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در این کلانشهر استفاده می‌کردیم که با همکاری و تعامل مدیران در این دستگاه‌ها این مهم هم اکنون محقق شده است.
معاون شهردار کرج با بیان این که کرج دارای مراکز گردشگری و تفریحی و اماکن تاریخی بسیاری است، گفت: این شهرستان هر ساله شاهد حضور گردشگران و مسافران نوروزی بسیاری است که می‌طلبد تا با تمام توان پذیرایی این افراد ازسوی مسئولان صورت گیرد.
وی با بیان اینکه در این راستا با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات صورت گرفته علاوه بر ارائه تمامی خدمات 5 ایستگاه نوروزی در کرج راه‌اندازی شده است،گفت: این ایستگاه‌ها به تناسب در نقاط مختلف شهر مستقر می‌شود و خدمات لازم را به مسافران ارائه می‌دهد.
مدیرروستا افزود: ایستگاه‌های نوروزی مسئولیت اطلاع‌رسانی به شهروندان و پاسخگویی به مسافران نوروزی را به عهده دارند.
وی عوارضی کرج – قزوین، پل فردیس، اندکی بالاتر از میدان حافظ، میدان امیرکبیر و میدان سپاه را محل‌هایی عنوان کرد که برای استقرار جایگاه‌ها و ایستگاه‌های نوروزی انتخاب شده‌اند.
معاون شهردار کرج  گفت: این ایستگاه‌ها از امروز و با حضور و همکاری مراکز هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار