کشف 20 تن مواد محترقه قاچاق در قم

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم از کشف 20 تن مواد محترقه قاچاق از یک دستگاه تریلی اسکانیا در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳ 03 January 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صیاد درویشی با اشاره به کشف 20 تن مواد محترقه قاچاق در قم اظهار داشت: هر چه به ایام پایانی سال نزدیک می شویم بحث قاچاق مواد محترقه افزایش پیدا می کند و امسال نیز با یک رویکرد پیش بینی شده اقدام های خوبی در تعامل و همکاری با استان هایی که در محورهای مواصلاتی قرار دارند، شروع شده است.
 
وی افزود: ماموران در 48 ساعت گذشته با همکاری عوامل انتظامی استان همدان توانستند یک سوژه را شناسایی کنند و پس از 72 ساعت تلاش شبانه روزی نهایتا یک دستگاه تریلی اسکانیا را در محور ورودی قم با بار مواد محترقه از انواع مختلف متوقف کردند. 

وی با اشاره به ارزش تقریبی این کالای قاچاق ادامه داد: ارزش بار کشف شده بالغ بر 20 میلیارد ریال است که به دلیل اینکه ظاهر بارنامه با پوشش بارپلاستیکی بود اما ماموران موضوع را بررسی کردند و در لابلای بار، مقداری لوازم التحریر را مشاهده ولی در قسمت اعظم بار بالغ بر 20 تن مواد محترقه کشف کردند. 

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات بعمل آمده پی بردند راننده قصد داشته بار قاچاق را در استان تهران تخلیه کند که با تلاش شبانه روزی ماموران در نهایت موفق به کشف این کالای قاچاق شدند. 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: در این رابطه راننده تریلی اسکانیا دستگیر و اقدام های اطلاعاتی در مورد شناسایی سایر افراد دخیل در حال پیگیری است که در آینده اعلام خواهد شد. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار