دیدار جانشین فرمانده ناجا با آیت‌الله جوادی‌آملی

جانشین فرمانده نیروی‌انتظامی و فرمانده نیروی ‌انتظامی استان قم به همراه جمعی از مسئولین ناجا در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء حضور یافته و با آیت‌الله جوادی‌آملی دیدار کردند.
کد خبر: ۱۵۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹ 05 January 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، اسکندر مومنی در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی با بیان اینکه هر سال دوره‌های بصیرت در قم با حضور فرماندهان ناجا برگزار می‌شود اظهار کرد: در این دوره مدیران و فرماندهان ناجا در بخش‌های مختلف اعم از جانشینان فرماندهان استان‌ها، جانشینان روسای پلیس‌های تخصصی ناجا و همچنین مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و نیز معاونین و فرماندهان مرزبانی ناجا حضور داشتند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال، بر اهتمام نیروی انتظامی در تامین امنیت آن تاکید کرد.

سردار مومنی سپس با اشاره به ماموریت‌های ناجا اعم از امنیت اخلاقی، امنیت مرزها، پیشگیری از سرقت و تلاش در راستای کاهش ‌تصادفات افزود: در کنار این مأموریت‌ها، موضوع صیانت و پیشگیری کارکنان در دستور کار ما قرار دارد و خودمان را نیز بی‌نیاز نمی‌دانیم و با حضور در قم از محضر مراجع عظام و علما بهره‌مند می‌شویم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار