انتصاب رئیس هیئت کشتی زیراب سوادکوه

کد خبر: ۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶ 29 January 2015
رئیس هیئت کشتی مازندران در حکمی، حیدر عباس‌نژاد را به عنوان رئیس جدید هیئت کشتی زیراب سوادکوه معرفی کرد.

به گزارش تابناک - مازندران به نقل از فارس، با حکم علی‌اصغر ثمر‌بخش رئیس هیئت کشتی مازندران، رئیس جدید هیئت کشتی زیراب سوادکوه معرفی و مشغول به کار شد.

حیدر عباس‌نژاد که از پزشکان خوش‌نام و عضو چند ‌‌دوره هیئت مدیره نظام پزشکی شهرستان سوادکوه و عضو هیئت رئیسه سابق کشتی زیراب را در کارنامه خود دارد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به استعداد‌های رشته ورزشی کشتی در زیراب سوادکوه، گفت: تلاش مربیان، کشتی‌گیران و هیئت‌های سابق کشتی باعث شده است که این رشته ورزشی در شهر زیراب دارای ظرفیت بالایی برای توسعه باشد.

رئیس هیئت کشتی زیراب سوادکوه با تاکید بر اینکه وفاق و همدلی در خانواده کشتی زیراب موجب حل مشکلات کشتی این شهر را فراهم می‌کند، افزود: به‌زودی اعضای هیئت کشتی زیراب سوادکوه معرفی می‌شوند و 25 برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت این هیئت به هیئت کشتی مازندران و اداره ورزش و جوانان سوادکوه ارائه شده است.

عباس‌نژاد به برگزاری همایش خانواده کشتی زیراب، برنامه‌ریزی برای حضور در مسابقات مختلف با محوریت برنامه‌های فدراسیون کشتی و هیئت کشتی مازندران و رایزنی برای استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی، استانی و ملی برای توسعه کشتی را از برنامه‌های هیئت جدید کشتی زیراب ذکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار