آزادی 190 زندانی جرایم غیر عمد در اردبیل

رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 190 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با پرداخت بیش از هفت میلیارد ریال از زندان آزاد شدند.
کد خبر: ۱۶۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 10 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، اسکندرزاده عصر امروز در مراسم جشن آزادی 10 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در اردبیل اظهار کرد: 10 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در اردبیل با کمک ستاد دیه و خیرین از زندان آزاد شدند تا زمینه رهایی آنها فراهم آید.

وی تصریح کرد: با آزادی این زندانیان که با کمک‌های ستاد دیه، خیرین و نیکوکاران انجام شده، امیدواریم زمینه‌ای فراهم آید تا محکومان جرایم غیر عمدی بتوانند با رهایی از زندان در مسیر صحیح حرکت کرده و وارد فضای کار شوند.

رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان با یادآوری اینکه ستاد دیه استان همچنان تلاش می‌کند تا با شناسایی افراد نیازمند که به خاطر مسائل مالی گرفتار مشکلات و تنگناهای حبس و در بند شدند تا زمینه آزادی آنها را فراهم آورد، گفت: این عمل خداپسندانه قطعاً اجر و پاداش اخروی را به همراه دارد.

اسکندرزاده افزود: ستاد دیه در طول سال و در مناسبت‌های مختلف تلاش می‌کند تا آزادی زندانیان را فراهم کرده و زمینه رفع بسیاری از معایب را با راهکارهای منطقی و اساسی فراهم آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار