تابناک کهگیلویه وبویراحمد

سرقت مسلحانه از طلا فروشی در گچساران

فرمانده انتظامی گچساران گفت: یک باب مغازه طلافروشی درخیابان طلافروشان شهرستان گچساران مورد هدف سرقت مسلحانه قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۶۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶ 11 January 2016
فرمانده انتظامی گچساران گفت: یک باب مغازه طلافروشی درخیابان طلافروشان شهرستان گچساران مورد هدف سرقت مسلحانه قرار گرفته است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سرهنگ علی کرم بازیان درتشریح این حادثه افزود: یک باب مغازه طلافرشی مورد دستبرد قرار گرفت.
وی بیان کرد: یک باب مغازه طلافروشی درخیابان طلافروشان شهرستان گچساران مورد هدف سرقت مسلحانه قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: این سرقت توسط سه سارق مسلح عصرامروز رخ داده است.
بازیان عنوان کرد: در ساعت ۲۵ : ۱۶ دقیقه با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ تماس گرفته شد و ماموران سریعا خودرا به محل رسانده و اقدامات لازم از قبیل اجرای طرح مهارو تماس با نیروهای انتظامی شهرستانهای همجوارو تشکیل اکیپ ویژه جهت بررسی را انجام دادند.
وی گفت: سارقان مسلح ۹۰۰ گرم طلا را از این مغازه به سرقت بردند.
فرمانده انتظامی گچساران خاطر نشان کرد: این سرقت خیلی سریع رخ داده و سارقان از محل متواری شدند و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرد نگهبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
ابتدا اینکه حتی در پیشرفته ترین کشورهای دنیا هم انواع سرقت اتفاق می افته اگرچه خوب یقینا موقعیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و منطقه ای هم میتونه در شدت و ضعف آن بی تاثیر نباشد.

دوم اینکه پلیس در هیچ جای دنیا نمیتواند از سرقت پیشگیری نماید چون ابتکار عمل دست سارقین است

سوم اینکه سرقت فقط باید توسط مردم با حفاظت موثر از اموال با ارزششون انجام بشه ولی چون مردم در هیچ جای دنیا این آگاهی را ندارند که نسبت به خرید سیستمها و تجهیزات حفاظتی موثر انتخاب درستی داشته باشند، فروشندگانی به صورت متلبانه در نبود نظارتهای انتظامی با انواع و اقسام ترفندها سعی در گمراه نمودن افراد جامعه و ترغیب آنها به خرید سیستمها و تجهیزات آنها تحت عناوین متقلبانه ای چون ضد سرقت، ضد برش، ضد اسید و و و دارند.

چهارم اینکه در چنین حالتی بهترین راه برای اطمینان از درستی گفتار فروشندگان، درخواست ضمانت نامه کتبی مبتنی بر غیر قابل نفوذ بودن سیستمها و تجهیزاتی که به شما تحت عنوان ضد سرقت میفروشند میباشد و اگر ضمانتنامه معتبر به شما ارائه نکردند شما میتونید تصمیم بگیرید که آیا هنوز میخواهید از آنها خرید کنید یا اینکه دنبال فروشنده ای بگردید که ضمانت نامه معتبری به شما ارائه نماید.

پنجم اینکه به یاد داشته باشید که ضماتنامه نباید ضمانتنامه کیفیت محصول باشد بلکه می بایست ضمانتنامه معتبری مبتنی بر پیشگیری از نفوذ سارقین از طریق سیستم یا کالایی که به شما فروخته اند باشد.

ششم اینکه برای مثال اگر این طلافروشی سیستم ضد سرقت مسلحانه مرد نگهبان داشت، ضمانتنامه ای دریافت میکرد که اگر سرقت مسلحانه ای اتفاق افتاد خسارات حاصل از سرقت را دریافت نماید یا اگر سرقت شبانه ای از طلافروشی وی اتفاق می افتاد خسارات سرقت را دریافت مینمود یا حتی افرادی که درب و حفاظ ضد دیلم مرد نگهبان را در جلوی منازل خودشون نصب میکنند، ضمانتنامه پرداخت خسارت در صورت سرقت را دریافت خواهند نمود.

و هفتم اینکه زبان، ضمانت پرداخت خسارت یعنی ایجاد زبان مشترکی بین خریداری که اطلاع درست و کاملی از سیستم یا کالایی که قصد خرید آن را دارد ندارد ولی تمایل به خرید آن را دارد و فروشنده ای که سعی در فروش سیستم یا کالای خود تحت عناوین متقلبانه را دارد.

www.secupro.ir
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار