فرماندار ساری:

برگزاری جشن های انقلاب سلیقه ای و جناحی نشود

فرماندار ساری با بیان اینکه برگزاری جشن های انقلاب، سلیقه ای و جناحی نشود، گفت: از ظرفیت همه وابستگان و دلسوزان نظام اسلامی در برگزاری جشن های انقلاب بهره ببریم.
کد خبر: ۱۶۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 12 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه ستاد دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان است و جایگاهی که امروز در آن قرار داریم به برکت خون همین شهیدان است.

وی با بیان اینکه جزو تکالیف مسئولان و مردم است که جشن های انقلاب را پرشور برگزار کنند، افزود: برگزاری جشن های دهه انقلاب باید به سمت مردمی شدن سوق پیدا کند.


فرماندار ساری با اشاره به اینکه در این جشن ها باید پیوند واقعی و فراگیر با بدنه اجتماعی اتفاق افتد، گفت: هر اندازه برگزاری این جشن ها را به سمت مردمی شدن هدایت کنیم همکاری و همراهی مردم افزایش می یابد.


این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران جزو چهار انقلاب مهم تاریخ است، تصریح کرد: ویژگی منحصر بفرد انقلاب اسلامی نسبت به دیگر انقلاب هایی که در جهان اتفاق افتاده، وظیفه ما را سنگین تر می کند.


حسین زادگان با اشاره به اینکه برگزاری جشن انقلاب را باید به مردم و به ویژه به نسل جوان دهیم، ادامه داد: مسئولان و دستگاه های متولی در ترجمه درست انقلاب برای نسل جدید، به درستی عمل کرده و عظمت این انقلاب را به نسل نو انتقال دهند.


حسین زادگان با اشاره به اینکه امروز با تغییر شرایط اجتماعی مواجه هستیم و شبکه های اجتماعی نقش تاثیرگذاری در مناسبات امروز دارند، گفت: با نسل جوانی روبه رو هستیم که مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته و هر اندازه که تلاش می کنیم این نسل با آرمان های انقلاب اشنا شود استکبار چندین برابر ما تلاش می کند تا فرزندان این سرزمین را از آرمان های انقلاب دور کند.


وی با بیان اینکه استکبار با ابزار مدرن سعی در فریب دادن جوانان ما دارد، تصریح کرد: جشن های انقلاب را باید به صورت مدرن برگزار کنیم و برنامه هایی اجرا شود که نسل جوان را به خود جلب کند.


فرماندار ساری با اشاره به اینکه برگزاری جشن های انقلاب با فصل انتخابات همزمان شده است، ادامه داد: ساز و کاری تعریف شود که حشن های انقلاب و برنامه های انتخابات، اثر مثبت بر روی یکدیگر داشته باشند.


وی با تاکید بر آگاه سازی نسل جدید، خاطرنشان کرد: ظرفیت های جمهوری اسلامی را در این مدت برای مردم و نسل جوان تبیین کنیم تا مردم آگاه باشند چه اقدامات موثری در طول دوران انقلاب صورت گرفته است، همه سوار کشتی انقلاب هستیم و این وحدت نظر باید بیشتر منعکس شود.


حسین زادگان با اشاره به اینکه به جای نفی پدیده های جدید باید از ظرفیت این پدیده ها استفاده کنیم، اظهار کرد: کمیته اختصاصی فضای مجازی در ستاد گرامی داشت دهه فجر شکل گیرد و از ظرفیت فضای مجازی برای گسترش آرمان های انقلاب استفاده کنیم.


وی با بیان اینکه برگزاری جشن های انقلاب، سلیقه ای و جناحی نشود، گفت: از ظرفیت همه وابستگان و دلسوزان نظام اسلامی در برگزاری جشن های انقلاب بهره ببریم.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار