برگزاری 12هزاربرنامه در دهه فجر

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان از پیش‌بینی برگزاری 12 هزار برنامه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 15 January 2016

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان از پیش‌بینی برگزاری 12 هزار برنامه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین "سیدمحمد‌حسن فاضلیان" در سومین جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع کمیته‌های 22 گانه این ستاد اظهار کرد: پیش‌بینی شده حدود 12 هزار برنامه در ایام‌الله دهه فجر در استان همدان برگزار شود به طوریکه آغاز برنامه‌ها در روز 12 بهمن به همراه برگزاری جشنی باشکوه خواهد بود.

وی با بیان اینکه عظمت و اهمیت دهه فجر بر همگان روشن و آشکار است، تصریح کرد: سال گذشته برای نخستین بار در میدان امام(ره) شهر همدان مراسم 12 بهمن را برگزار کردیم و امیدواریم بتوانیم امسال نیز این مراسم را هر چه بهتر برگزار کنیم.

فاضلیان با بیان اینکه برنامه‌ای ویژه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطر شهید محراب، آیت‌الله مدنی قبل از 22 بهمن برگزار خواهد شد، اعلام کرد: اوج برنامه‌ها در روز 22 بهمن‌ماه خواهد بود به طوریکه سخنران مراسم، سردار سرلشگر «سید رحیم صفوی»، دستیار ارشد و مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به وجود و آغاز به کار 10 ستاد اصلی در استان و شهرستان‌ها عنوان کرد: 850 ستاد فرعی در روستاها، ادارات، شهرها و بخش‌ها وجود دارد همچنین تعداد کمیته‌های ما در ستاد استان 22 مورد است.

گفتنی است؛ مسئولان کمیته‌های برگزاری مراسم دهه فجر به تشریح برنامه‌های خود برای برگزاری دهه فجر پرداختند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار