نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

احداث دو کلانتری جدید در پردیسان

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تامین امنیت مردم در شهرک پردیسان، از اخذ مجوز برای احداث دو کلانتری جدید در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۱۶۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۱ 23 January 2016
به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی در سخنرانی خود در جمع مردم مسجد امام سجاد منطقه پردیسان قم اظهار کرد: بیش از سه میلیون خانوار ایرانی از مسکن مهر استفاده کرده‌اند و رفع مشکلات این تعاونی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح مسکن مهر در سال 86 بیان کرد: حجم بالای تعداد تعاونی‌های تشکیل شده در آغاز کار، نظارت بر کار این تعاونی‌ها را با مشکل مواجه کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نتیجه کار بیشتر تعاونی‌های مسکن مهر را مثبت ارزیابی کرد و در عین حال گفت: مدیران تعاونی‌ها به سه دسته مدیران خوب و موفق، مدیرانی که سوءمدیریت داشتند و مدیرانی که سوءاستفاده کردند تقسیم می‌شوند.

وی بیان کرد: مدیران خوب و موفق توانستند پروژه‌های مسکن مهر را به سرانجام رسانده و تحویل مردم دهند و برخی که سوء مدیریت داشتند در اجرای پروژه‌های مسکن مهر با مشکلاتی روبه‌رو شدند.

امیرآبادی در ادامه اظهار کرد: البته مشکلات حقوقی برخی از این تعاونی‌ها شیرینی این طرح را برای برخی‌ از مردم تلخ کرد.

وی سوءاستفاده مدیران برخی از تعاونی‌های مسکن مهر را یک مصیبت دانست و افزود: در این خصوص بارها به وزیر رفاه و تامین اجتماعی تذکر داده‌ایم.

وی گفت: بی‌کفایتی این مدیران، موجب شد اعضای این تعاونی‌ها مجبور به پرداخت هزینه‌ای چند برابر بیشتر از هزینه‌های پیش‌بینی شده شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی مبنی بر گرایش سیاسی خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرا هستم ولی نماینده حزب و گروهی نیستم. شعار ما پیروی از راه امام و شهدا، ولایت‌مداری و مبارزه با تجمل‌گرایی است.

وی اضافه کرد: در مجلس با همکاری نمایندگان دیگر، موفق به شناسایی خیلی از مسائل و آسیب‌ها شدیم که آنها را رسانه‌ای نکردیم.

امیرآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تامین امنیت مردم در شهرک پردیسان، از اخذ مجوز برای احداث دو کلانتری جدید در این منطقه خبر داد.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: شهرک پردیسان نیازمند چهار کلانتری است و در این زمینه بیش از یک میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار