راه‌اندازی کمپ درمان اعتیاد بانوان در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: با پیگیری‌های انجام شده کمپ درمان اعتیاد بانوان در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۶۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 24 January 2016

جواد زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: کمپ درمان و اقامتی اعتیاد بانوان در اردبیل با پیگیری‌های انجام شده راه‌اندازی می‌شود تا شاهد درمان اعتیاد بانوان در اردبیل باشیم.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری از اعتیاد یکی از اولویت‌های اساسی در مبارزه با پدیده و معضل اعتیاد است، افزود: در این راستا برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شده است تا بتوانیم با راه‌اندازی مراکز درمان و پیشگیری شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطقه باشیم.

فرماندار اردبیل بیان کرد: مرکز بهبود اقامتی در اردبیل نیز با حمایت مسئولان استان و دستگاه‌های انتظامی و قضایی در اردبیل راه‌اندازی شده است و این مرکز ظرفیت پذیرش بیش از 100 متقاضی را دارد.

زنجانی تصریح کرد: با همکاری بهزیستی و فرمانداری شهرستان اردبیل آموزش‌های مختلف درمان و پیشگیری اعتیاد در راستای مقابله با این معضل اجتماعی در اردبیل ارائه شده و این آموزش‌ها توسط اساتید و کارشناسان نخبه در حوزه مسائل اجتماعی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نقش خانواده‌ها در پیشگیری و مقابله با آسیب اجتماعی اعتیاد در جامعه خطیر و حساس است، اظهار کرد: افزایش مرکز بهبودی معتادی و پیشگیری از معضل اعتیاد یک امر ضروری بوده که باید در این راستا مسئولان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و نیاز است علاوه بر حمایت مسئولان خانواده‌ها نیز هوشیاری لازم را در مقابله با این پدیده داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار