امر به معروف و نهی از منکر تنها راه مبارزه با جنگ نرم است

معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور: برای مقابله با تهدیدهای سخت دشمن تاکنون 17 هزار شهید در ایران تقدیم نظام شده است/ دشمن بعد از شکست در تهدیدهای سخت از تهدیدات نرم و حرکت‌های خزنده‌ استفاده کرد که در این زمینه تاکنون به نتایجی هم دست یافته است
کد خبر: ۱۶۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 24 January 2016

معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: امر به معروف و نهی از منکر تنها راه مبارزه با جنگ نرم است و دستگاه‌های اجرایی تاکنون نتوانسته‌اند در این زمینه به خوبی انجام وظیفه کنند.

به گزارش تابناک، امینی صبح امروز در نشست توجیهی طرح طلایه‌داران با اشاره به اینکه امروز دشمن تلاش بسیاری برای نفوذ در نظام می کند، گفت: اگر امروز در شناخت دشمن و رفتارهای دشمن غفلت کنیم قطعا دچارمشکلاتی می شویم همانطور که در تاریخ دیده‌ایم دشمن در زمان‌های مختلف تلاش بسیاری برای نابودی نظام به وسیله ابزارهای مختلف کرده است.

وی با اشاره به اینکه تهدیدات سخت اولین راهبرد دشمن برای براندازی نظام است، تصریح کرد: در این راهبرد دشمن سعی می‌کند تا از طریق فتح زمینی حکومت، مرزها را به دست گیرد و حکومت های مرکزی را نابود کند.

معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ادامه داد: تاکنون دشمن در تهدیدات سخت هیچ کوتاهی نکرده اما به نتیجه‌ای نرسیده است و برای مقابله با این راهبرد 17 هزار شهید در ایران تقدیم نظام شده است.

امینی افزود: دشمن بعد از شکست در تهدیدات سخت از تهدیدات نرم استفاده کرد که در حال حاضر از آن به عنوان جنگ نرم یاد می‌شود و در این راهکار دشمن با حرکت‌های خزنده‌ای که انجام می‌دهد سعی در اجرای نقشه‌های خود دارد که تاکنون در این زمینه به نتایجی دست یافته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نفوذ یکی از راه‌های جنگ نرم است، ادامه داد: جنگ نرم بسیار پیچیده است و دشمن با شبکه های ماهواره‌ای خود شبانه روز مشغول فعالیت است و طوری فعالیت می کند که مردم را نسبت به نظام و فرهنگ خود بی ارزش کند.

معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، امر به معروف و نهی از منکر را راه مبارزه با جنگ نرم دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی تاکنون نتوانسته‌اند در این زمینه به خوبی انجام وظیفه کنند.

امینی ، امربه معروف و نهی از منکر را امری همگانی دانست و ادامه داد: ستاد امربه معروف ونهی از منکر آخرین نهاد رسمی است که در اجرای قانون اساسی تا به امروز تصویب شده است و مسئولیت سنگینی را بر دوش دارد.

وی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات جریان سازی هایی انجام می شود تا امر به معروف را تخریب کنند در حالی که اگر امربه معروف را تخریب و یا از دین جدا کنیم عاقبت خوبی نخواهیم داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار