فرماندار دورود

موفقیت دولت در تحقق وعده هایش موجب توفیق نظام خواهد شد

فرماندار دورود گفت: ایام الله دهه مبارک فجر بهترین و مناسب‌ترین زمان برای ارائه عملکرد دولت در زمینه‌های مختلف فرهنگی،عمرانی، اقتصادی و سیاسی به مردم است
کد خبر: ۱۶۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 25 January 2016
به گزارش تابناک لرستان ،فرماندار دورود گفت: ایام الله دهه مبارک فجر بهترین و مناسب‌ترین زمان برای ارائه عملکرد دولت در زمینه‌های مختلف فرهنگی،عمرانی، اقتصادی و سیاسی به مردم است.
«ماشاءالله نعمتی» در جلسه ستاد دهه فجر بخش سیلاخور شهرستان دورود افزود: دولت تدبیر و امید با عمل به وعده هایش در2 سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف انجام داده است.
وی از بین رفتن همه تحریم‌های بین المللی در جریان اجرایی شدن برجام را یکی از مهم‌ترین موفقیت‌های دولت تدبیر و امید در عرصه بین المللی دانست و اظهاركرد: بیان این اقدامات موفقیت آمیز دولت موجب دلگرمی مردم در حمایت و پشتیبانی از مسئولان خواهد شد.
نعمتی بیان کرد: بعضی افراد از عملکرد دولت انتقاد می کنند، اما باید گفت که موفقیت دولت در تحقق وعده هایش موجب توفیق نظام در زمینه‌های مختلف خواهد شد.
وی ایستادگی و مقاومت مردم در برابر سختی‌ها و مشکلات و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری را از دلایل موفقیت دولت تدبیر و امید در پیشبرد اهداف و برطرف نمودن تحریم‌ها و تنگناهای اقتصادی بیان کرد.
در این ستاد بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار