جشن بزرگ «بانوی انقلاب» در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری یزد از برگزاری جشن بزرگ «بانوی انقلاب» همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 29 January 2016
به گزارش تابناک یزد،فخرالسادات خامسی هامانه، مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری یزد هفتم بهمن ماه در کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این کمیته برگزاری جشن بزرگ بانوی انقلاب است که با مشارکت بانوان محلات، نمایندگان زن دستگاه‌های اجرایی و همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.
وی ضمن تشریح دیگر فعالیت‌های انجام‌شده در کمیته بانوان ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر گفت: بیش از 900 برنامه اعم از برگزاری نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های آموزشی، همایش‌ها، مسابقات و جشن‌های انقلاب در حوزه بانوان تعریف‌شده است که در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.
دهه فجر فرصتی برای حفظ اتحاد و انسجام اسلامی است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به‌ قرار گرفتن در آستانه دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی موهبتی الهی است که ثمره جان‌فشانی‌های همه جوانمردان طول تاریخ و ایثارگری‌های آنان است.
وی افزود: ارزش انسانی افراد در پرتوی اندیشه‌های اوست به‌طوری‌که شناخت انسان‌ها از طریق شناخت ایدئولوژی‌های وی صورت می‌گیرد.
وی تأکید کرد: دشمن درصدد متلاشی کردن خانواده‌هاست و منکر را معروف و معروف را منکر جلوه می‌دهد و از همین رو باید در این مقطع حساس هوشیارانه عمل کرد.
فخرالدینی بر حفظ وحدت در بین اقشار مختلف مردم تأکید و تصریح کرد: مراسم‌های دهه فجر فرصت مناسبی برای حفظ اتحاد و انسجام اسلامی و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار