با برگزاری انتخابات انجام شد:

تغییر در هیئت رئیسه شورای هیئت‌های مذهبی قم

اعضای جدید هیئت رئیسه شورای هیئت‌های مذهبی بخش‌های تابعه، شهرستان و استان قم با برگزاری انتخابات، معرفی شدند.
کد خبر: ۱۷۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 30 January 2016
به گزارش تابناک قم، با پایان فعالیت دو ساله هیئت رئیسه شورای هیئت‌های مذهبی، اعضای جدید این شورا در بخش‌های تابعه، شهرستان و استان قم، پیش از ظهر شنبه مشخص شدند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد چهل اخترانی در این انتخابات درون تشکلی به ریاست شورای هیئت‌های مذهبی استان و شهرستان قم ابقا شد و در ترکیب نایب رئیسی و دبیری این شورا تغییراتی ایجاد شد.

در بخش هیئت رئیسه شورای هیئت‌های مذهبی استان، محمدعلی بختیارزاده به جای محمود هوشنگی دلیر به عنوان نایب رئیس انتخاب شده و حجت‌الاسلام محمد احمدی به جای محمدرضا سیرلانی، دبیر شورا شد. در بخش شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان قم نیز حسن آمره‌ای به جای محمدرضا سیرلانی نایب رئیس شد و محمود هوشنگی دلیر جای خود را به محمدعلی بختیارزاده دبیر شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان داد.

در بخش‌های تابعه استان قم، جز بخش کهک که حجت‌الاسلام محمد احمدی به جای مسعود عربشاهی رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شد، در ترکیب روسای سایر بخش‌ها تغییری ایجاد نشده است.

ریاست شورای هیئت‌های مذهبی بخش مرکزی را محمدتقی زینی‌وند و بخش جعفرآباد را جهانگیر مرادی برعهده دارند. علیرضا سلمانی هم به عنوان رئیس شورای هیئت‌های مذهبی بخش خلجستان انتخاب شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار