68 طرح عمرانی در ساوجبلاغ به بهره‌برداری می‌رسد

کد خبر: ۱۷۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 02 February 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از بهره‌برداری 68 طرح عمرانی همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال بیش از 6700 واحد مسکن مهر نیز به نتقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در جلسه هم اندیشی رابطین فرهنگی ادارات با بیان اینکه برنام هها و اقدامات مهمی در زمینه توسعه امور فرهنگی در این شهرستان انجام شده است اظهار داشت: متولیان امر فرهنگ باید از استعدادها و ظرفیت‌های این شهرستان برای توسعه امور فرهنگی استفاده کرده و زمینه های بیشتر فعالیت‌های فرهنگی را در این شهرستان فراهم کنند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و افزود: در دهه‌فجر نیز برنامه‌های فرهنگی بسیاری در راستای تبیین ارزش‌های انقلاب و انتقال آرمان‌های انقلاب به نسل امروز انجام شده است.

پالیزگیر خاطرنشان کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر 68 طرح عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی با افتتاح این طرح‌ها گامی مهم در جهت توسعه خدمات رسانی به مردم و توسعه شهرستان برداشته می‌شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ همچنین از واگذاری 6700 واحد مسکن مهر در ایام الله دهه فجر خبر داد و بیان داشت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده زیرساخت‌های لازم برای این تعداد مسکن مهر انجام شده است.

پالیزگیر در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در این ایام افزود: برای بهره برداری از 68 پروژه عمرانی در این شهرستان اعتباری بالغ بر 576 میلیارد تومان صرف شده است.

به گفته وی با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال برای بیش از 200 نفر فراهم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار