کتاب شهدای خلخال تدوین شد

فرماندار خلخال گفت: کتاب زندگینامه و آثار شهدای این شهرستان گردآوری شده و در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴ 02 February 2016

به گزارش ایرنا ، علی نظری شیخ احمد روز سه شنبه در جلسه شورای مشورتی ایثارگران خلخال افزود: مقدمات چاپ کتاب شهدای این شهرستان از دو سال پیش آغاز شده و با تامین اعتبار و تعیین هیات مولف این کتاب در سال آینده در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از اهم وظایف اعضای شورای مشورتی ایثارگران خلخال ذکر کرد و گفت: مصوبه های جلسه های این شورا باید واقع بینانه ، عملیاتی و قابل اجرا باشد.
رییس شورای فرهنگ ایثار و شهادت خلخال با تاکید بر لزوم ساماندهی گلزار شهدای خلخال و مناطق تابعه این شهرستان اظهار کرد:
امسال یک میلیارد و 350 میلیون ریال برای ساماندهی گلزار شهدا و دو میلیارد و 600 میلیون ریال برای احداث گلزار و یادمان شهدای گمنام شهرهای کلور و هشجین تخصیص یافته است.
وی با انتقاد از اجرایی نشدن طرح مناسب سازی در ساختمان های دولتی و نهادهای انقلابی خلخال افزود: در حالی که جانبازان و معلولان نیازمند استفاده از امکانات مناسب سازی از جمله رمپ و آسانسور برای تردد به اداره های این شهر هستند ساختمان بنیاد شهید و بسیاری از اداره ها فاقد این امکانات است.
فرماندار خلخال با تاکید بر لزوم تشکیل منظم جلسه های شورای مشورتی ایثارگران و دیدار مستمر با خانواده شهدا به صورت هماهنگ شده برای رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا بیان کرد: ناهماهنگی در دیدارها توسط مسوولان اداره ها موجب غافل شدن مسوولان از مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران می شود.
فرماندار خلخال امروز همراه امام جمعه و جمعی از مسوولان این شهرستان با حضور در منزل تعدادی از خانواده های معظم شهدا با آنها گفت و گو کرده و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.


منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار