نمایشگاه روزشمار انقلاب در دانشگاه حائری میبد

کد خبر: ۱۷۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹ 03 February 2016

به گزارش تابناک یزد،نمایشگاه روزشمار انقلاب همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه آیت الله حائری میبد گشایش یافت.

 مدیر فرهنگی دانشگاه حائری میبد در مراسم افتتاح این نمایشگاه با اشاره به برنامه های متنوع دانشجویی که در دهه فجر امسال در دانشگاه آیت الله حائری برگزار می شود، اظهار داشت: این برنامه ها با هدف آگاهی بخشی به دانشجویان و با در نظر گرفتن رسالت هایی همچون بصیرت افزایی، دشمن شناسی، امید آفرینی، خودباوری، همدلی و همزبانی برگزار می شود.

علی اکبر کریمی بیان کرد: برپایی نمایشگاه روزشمار انقلاب از جمله این برنامه هاست که به معرفی وقایع دوران پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد و در واقع یک مرور تاریخی بر مهمترین وقایع دوران پیروزی انقلاب است.

وی از برگزاری مسابقاتی با همین موضوع در دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه با هدف آشنایی دانشجویان با تاریخ انقلاب اسلامی برگزار می شود.

کریمی، راه اندازی ایستگاه انقلاب و نمایشگاه، فضاسازی، ارسال پیامک های تبریک و اطلاع رسانی در مورد برنامه های دهه فجر، انتشار ویژه نامه فجر صادق و دیدار با خانواده معظم شهدا را از برنامه های حوزه دانشجویی این دانشگاه در ایام دهه فجر برشمرد.

وی همچنین از اجرای طرح بینش مطهر خبر داد و افزود: این طرح در واقع طرح مطالعاتی آثار شهید مرتضی مطهری است که فراخوان آن در ایام دهه فجر منتشر می شود.

کریمی همچنین از برگزاری نمایشگاه آثار هنری و دستاوردهای دانشجویی دانشگاه آیت الله حائری میبد خبر داد و بیان کرد: فراخوان این نمایشگاه نیز در دهه فجر در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام بیش از ۲۰ عنوان برنامه با همکاری و همراهی بسیج دانشجویی در دانشگاه آیت الله حائری میبد برگزار می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار