برگزاری 38 برنامه در کتابخانه‌ ها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رزن از برگزاری بیش از 38 برنامه ویژه دهه فجر در کتابخانه‌های عمومی شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۱۷۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ 04 February 2016
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رزن از برگزاری بیش از 38 برنامه ویژه دهه فجر در کتابخانه‌های عمومی شهرستان رزن خبر داد.

به گزارش فارس،علی‌اصغر توکلی ضمن تبریک و گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود که توسط امام خمینی(ره) بنیانگذاری شد و کارکرد فرهنگی انقلاب یکی از نقاط قوت انقلاب است.

وی ضمن اشاره به رویکرد جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نسبت به معرفی کتاب در بین مردم گفت:نشست کتابخوان از برنامه‌های جذاب برای معرفی و بررسی کتاب است که برگرفته از سنت دیرین کتابخوانی در سطح خانواده‌هاست.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رزن بیان کرد: در ایام دهه فجر دو نشست کتابخوان در سطح شهرستان رزن برگزار خواهد شد که با همکاری آموزش و پرورش و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: در تمام کتابخانه‌های شهرستان رزن نمایشگاه کتاب از کتاب‌های انقلاب اسلامی و آثار امام خمینی (ره) تشکیل شده و پذیرای علاقه‌مندان به فرهنگ کتابخوانی است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رزن از برگزاری مسابقه کاردستی، کلاس قصه‌گویی، نواختن زنگ پیوند انقلاب و کتابخوانی، مسابقه نقاشی روی پارچه، مسابقه خلاصه‌نویسی، بازدید مدارس از کتابخانه و ... در ایام دهه فجر و در راستای گرامیداشت این ایام خبر داد.

وی از نواخته شدن زنگ پیوند انقلاب و کتابخوانی در مدرسه شهید احمدی شاهنجرین رزن خبر داد و هدف از اجرای این طرح را ایجاد پیوند ناگسستنی در بین دانش‌آموزان با کتاب دانست.

توکلی افزود: پیوند زدن روز 12 بهمن با کتاب و کتابخوانی یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است که با تکیه به الطاف الهی در ذهن دانش‌آموزان و مسئولان خواهد ماند و راهی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار