راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده وحدت ملی است

کد خبر: ۱۷۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 09 February 2016


نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش از برگزاری انتخابات جامعه ما نیاز به برگزاری یک نمایش اقتدار و وحدت است و این مهم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: ایران اسلامی در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز است و همه باید به صورت گسترده در این دوره شرکت کنیم.

وی افزود: در روزهای اخیر شاهد انجام رقابت‌های انتخاباتی میان کاندیداها و هواداران آنها هستیم که این رقابت‌ها اگر چه طبیعی است، اما نباید منجر به ایجاد دودستگی و اختلاف در کشور شود.

این مسئول افزود: کاندیداها و هواداران آنها باید برنامه‌های خود را به مردم ارائه کرده و از آن دفاع کنند و اگر نقدی به برنامه رقیبان دارند، در جامعه و به صورت صریح و قانونمند مطرح سازند، اما این رفتارها نباید منجر به اختلاف‌افکنی شود.

کیایی‌نژاد با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 22 بهمن گفت: ما هر چه داریم به برکت انقلاب اسلامی و شهدا و ایثارگرانی است که برای پیروزی انقلاب از جان و مال خود گذشتند، لذا ایام‌الله مبارک فجر و به ویژه راهپیمایی 22 بهمن نمایش وحدت و اقتدار و هماهنگی و همراهی ملت ایران است.

وی افزود: ما پیش از ورود به مباحث مربوط به برگزاری انتخابات نیازمند برگزاری یک همایش بزرگ وحدت و اقتدار هستیم و این مهم باید در روز 22 بهمن و با حضور گسترده همه اقشار مختلف جامعه محقق شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی به جهانیان و به ویژه دشمنان اسلام و انقلاب و بدخواهان بار دیگر ثابت می‌کند که ملت ما فارغ از تمام اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه‌ها، در موضوعات کلان به ویژه حمایت از ولایت و دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب همصدا هستند.

کیایی‌نژاد در پایان گفت: با توجه به شرایط حساس داخلی و خارجی، همه باید در این راهپیمایی بزرگ و باشکوه شرکت کرده و رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در تشویق گسترده مردم به حضور در راهپیمایی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار