24 زندانی جرائم غیرعمد در مازندران آزاد شدند

24 زندانی جرائم غیرعمد در مازندران روز پنجشنبه همزمان با برپائی جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از زندان آزاد شدند .
کد خبر: ۱۷۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ 11 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، مدیرعامل ستاد دیه مازندران در این باره گفت : پیشتر قرار بود 21 زندانی همزمان با 22 بهمن آزاد شوند ولی در 48 ساعت گذشته سه مددجوی دیگر به فهرست اضافه شدند تا کام خانواده های بیشتری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شیرین شود.


محمدعلی غمگسار افزود : مجموع مبلغ بدهی این 24 زندانی حدود هشت و نیم میلیارد ریال بود که حدود شش میلیارد ریال آن با گذشت شاکی ، اعلام اعسار زندانی یا کمک خیران تامین شد.

وی ادامه داد : حدود دو و نیم میلیارد ریال دیگر هم از محل معرفی این مددجویان به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات بانکی تامین شده است .


غمگسار آمار زندانیان جرایم غیرعمد در ندامتگاههای مازندران را 677 نفر اعلام کرد و گفت که 370 نفر از این تعداد دارای محکومیت مالی هستند.


وی ، مهریه ، تصادف رانندگی منجر به فوت و جرح ، نفقه ، جرائم شبه عمد و حوادث کارگاهی را از دیگر جرایم غیرعمد این زندانیان برشمرد.


مدیر عامل ستاد دیه مازندران با قدردانی از مردم نیک اندیش و خیر استان ، گفت : خوشبختانه کمک مردمی در مازندران برای آزاد کردن مددجویان جرائم غیر عمد و غیرکلاهبردار قابل توجه است.


وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و در پیش بودن سال جدید ، مردم بیش از گذشته در این کار خیر سهیم شوند و بتوانند با کمک های خود در حد امکان مددجویانی را که به دلیل نداشتن توان مالی تحمل حبس می کنند، به آغوش خانواده بازگردانند. 

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار