کتابخانه‌های پیوند به‌صورت نمادین در بندرعباس افتتاح شد

با مشارکت انجمن اولیا و مربیان در 10 مدرسه از مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس، یک از سری کتابخانه‌های پیوند به‌صورت نمادین در دبستان پسرانه رضانیا افتتاح شد.
کد خبر: ۱۸۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 14 February 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان، سیدهادی حسینی در آیین افتتاح نمادین کتابخانه‌های پیوند انجمن اولیاء و مربیان گفت: آموزش و پرورش نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی دارد و کشور ما دارای پیشینه قوی فرهنگی است.
 
وی در ادامه با ذکر آیه 9 سوره زمر «هل یستوی الذین یعلمون و الذین لایعلمون» گفت: قرآن سه گروه را برتر می‌داند که یکی از این گروه‌ها علما هستند، پس چه تلاش برای بالا بردن سطح علمی خود و یا ایجاد ساز و کار و فضای علمی برای مردم، هر دو عبادت است.
 
مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌دو بندرعباس ضمن تقدیر و تشکر از مدیر، کارکنان، انجمن اولیاء و مربیان مدرسه رضانیا و کارشناس انجمن مدیریت به واسطه تسهیل امر کتابخوانی برای اولیاء دانش‌آموزان و ترویج فرهنگ کتابخوانی در خانواده‌ها، اظهار داشت: فرهنگ کتابخوانی در جامعه مقدمه رشد علمی و معرفتی است و جامعه‌ای پویا است که در زمینه بالابردن سطح آگاهی خود تلاش کند و مقدمه این امر ترویج فرهنگ کتابخوانی در خانواده‌های دانش‌آموزان است.
 
کتابخانه‌های پیوند اولیاء و مربیان برای اولین بار در سطح استان در مدارس ناحیه دو بندرعباس با هزینه ای بالغ بر 70 میلیون ریال از محل کمک‌های انجمن اولیا و مربیان مدارس تاسیس شده‌است.
 
این کتابخانه‌ها دارای 221 عنوان کتاب از انتشارات انجمن اولیاء و مربیان با موضوعات خانواده، تربیت فرزند، آموزش خانواده، تعلیم ‌و تربیت اسلامی، تغذیه و بهداشت، معارف اسلامی، اخلاقی، علوم اجتماعی، روان‌شناسی می‌باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار